AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.220

Bilen vandaliserad...

Sida 1 av 2
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
JAHA SÅ BLEV DET DÅ MIN TUR...
Någon bitter, sur jävel har helt sonika tagit en sten, hammare eller planka och slagit in en rejäl djup & fin buckla på min i övrigt prickfria flygel...

Jag vet att många andra här har drabbats av repor och annan vandalisering, så ni vet hur det känns..

Man blir liksom tom i huvudet, det enda jag skulle vilja veta är VEM som gör så..och vad som rör sig i dennes lilla hjärna.

Tvungen att ventilera.
/K
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Sorry för din skull,mera än man kan stå ut med.
(Mosse det blev ett inlägg till)

MVH
Hasso

Crusty
Tyvärr en allt mer vanlig syn med vandaliserde BMW bilar, enda botemedlet är att köpa en rostig Volvo 360DL, tro mig, du får behålla dina backspeglar iallafall!
Lider med dig! Måste vara fruktansvärt jobbigt när man kommer ut till bilen o ser att nån avundsjuk fan gjort så! Vem ger dom rätt att göra så????
mi
88
millan
E46 Touring -03
Fan va tråkigt Klas

//M
Lider med dig broder..

Iförrgår snodde någon bensin ur vår gamla Volvo, men det var "gentlemanna" tjyvar.
Satte t.o.m. tillbaka tanklocket o stängde luckan.
Men det kan jag väl bjuda på om det är så fattigt....

Igår körde någon ihjäl vår katt kom inte ens in o sa till....:-(

välstämd tretummare med F1 ambitioner
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Det är så jävla bedrövligt på en i övrigt perfekt bil, men så är det väl i detta avundsjukans högborg Sverige.

Men men, man får väl trösta sig med att dom inte repade hela bilen, detta går ju att fixa...men det kommer kosta.
:(
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Usch här gnäller jag om en bucklig skärm, värre med er katt!
Fan vad svagt att inte säga till!, beklagar!
Crusty
Vissa förstår inte att en katt kan vara mycket värdefull för en människa, vissa behandlar sina djur som barn, o det e nog inte så roligt för dessa människor att gå ut på gatan o se sin älskling överkörd!!
Hemskt!
Det var ju inte så länge sen det hände mej så jag vet precis hur du känner. Man blir så j-vla trött och förbannad på de ryggradslösa krypen som gör sånt.

/Bimmerman
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
mosse,

tyckte väl att du klarat dig lite väl länge nu :-)
Skämt åsido, mycket därför jag sålde min M3:a,
hoppas att 520:n får vara i fred,
borde ju inte sticka i nåns ögon i alla fall,
eftersom det tyvärr är så man får resonera.

Johan

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Johan...jasså du sålda blåa faran!
Ja, det är förjävligt, men jag tänker inte låta detta slå ner mig i backen, det blir plåtverkstaden nästa vecka!
Trevlig helg alla!
/K
Man blir så satans förbannad av att höra sånt här Mosse!!!

Det verkar som om vandalerna inte bara har Bmw och fina bilar i sikte, min audi fick förardörren sönderrepad förra helgen.....blir till att lacka om dörren...inte så dyrt men jobbigt med allt runtomkring dvs:tid som måste läggas ner och massa annat pyssel. Känns som man e tillräckligt stressad som det är redan!!!

Parkerade längs bort på parkeringen tror ni inte att någon ställer sig bredvid och släner upp dörren!
De hade åkt...
En bit därifrån stod en fin e39 med BMWPOWER skyltar på, förra helgen Borås Sylvan knalleland...
Vem är du....
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tyvärr är sån här sk*t mer eller mindra vardagsmat verkar det som :( Alltid lika trist att läsa....hoppas reparationen blir bra iaf!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
sebbe_bmw
Hejsan!
Bara att beklaga igen då! Att man inte kan få ha ngt i fred...

Kom och tänka på en sak...Mosse och alla andra.. Dom senaste bilarna Mosses och Bimmermans har det stått i deras presentation att bilarna är tillsalu.. Kan det ha ngt samband?!

Bor ni i närheten av varann?

Sebbe
Mmmm....Vad jag kan se bor mosse i nacka och jag i tyresö så det är ju inte så långt ifrån. Men det som hände min skedde i Jordbro så det är en bit emellan.

/Bimmerman
Hells angels limmärken till någon? (DEKALER alltså´!)
Min får vara ifred:)

Söker DeTomaso pantera

Support Your Local Big Red Machine!
Jag hadde 3st märken, bla annat ett jag köpte av dej bayerische..men det brydde dom sig inte om tydligen :((
Du har inget lite kraftfullare än "support your local big red.." . Så dom fattar vad det betyder. Har ingen lust att råka ut för det här igen.

/Bimmerman

kr
512
kris
E93/E90/F07/997.1S
701/999s/FZ750
Fixade en 320 till vinterbil. Känns sköna att låta det "Grüne Hölle" vila sig både från vintern OCH nyfikna personer. MEN, första morgonen såg jag på 320'n att ngn cyklat/sparkat in backspegel samt en bula i dörren. Vad är det frågan om? Hjälper tydligen inte ens med bilbyte. Jag blir så trött! Enda trösten är att det inte var M3'an.

//Kris
BD
125
BDrei
Alpina B3 Limo 95
Fasen vad trist. :(

Och din bil som var så löjligt fin...
Bimmerman:

Kan se lite vad det finns...

Ja jävlar jag bor i Helsingfors och hittills har min bil fått vara ifred fastän den står på gatan. T.o.m. M5 märket i grillen har fått vara kvar! Och det sitter ju löst, går ju inte att skruva fast.

Man ska väl ta i trä nu...

Söker DeTomaso pantera

Support Your Local Big Red Machine!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.