|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Någon gång måste man nog bita i det sura äpplet och sätta försäkringen på sig själv. Jag menar, visst funkar det med morsan ett tag men hon lever ju inte för evigt. Skaffa en billig bil och bygg upp din bonus med. Kan tänka mig att en M5:a för en ung kille i t.ex. STHLMs-trakten kostar 25-40 om året. Allt detta i välmening. Mvh Jonas |
|
|
Hej har en Bmw 320-97 betalar ca 5200:- om året på Länsförsäkringar aldrig haft några problem med dem. Alltid trevliga och ställer upp för sin försäkringstagare. För att försäkra importbilar på Länsförsäkringar så måste man märka sina rutor,ha startspärr eller larm. Man har hört mycket om if men testa med Länsförsäkringar du blir nog inte missnöjd med dem. |
|
|
AMET, måste man inte också vara "förtroendekund" hos LF (kund i minst 3 år) för att få försäkra importbil? Det sade de till mig när jag ringde... Jens |
|
|
Marsipulami: nejdå det ska gå att fixa det direkt. Har inte fått det till svar då jag ringde iallafall. AMET har rätt med vad man måste ha på bilen samt att du måste visa upp bilen då. |
|
|
När jag ringde dem så uppfyllde jag de krav som AMET skriver men det räckte inte. Jag var tvungen att ha haft någon sorts försäkring hos dem i minst 3 år innan (hus, bil eller vad som helst) för att få försäkra min importbil där. Jag kanske lät extremt opålitlig i och för sig... =)) Jens |
|
|
jaja.. jag betalar 15400 för min =/ - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
| jag ger 7800:- om året och då ingår djurkollision + reduserad självrisk vid uppsåtlig skadegörelse, har min på trygghansa , det var billigast av alla ställen jag kolla upp och jag har kollat alla kan jag lova | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.