|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har tvillingar. När barnen var små och krävde bakåtvänd barnstol hade vi en 5 serie. När min fru blev gravid så sålde vi Porschen och köpte en 3-serie, fick veta att det skulle bli tvillingar och sålde 3-serien. När barnen blir större så blir behovet av stor bil mindre. Vi har haft XC90 (skidåkning) samt Porsche 997 och Mini Cooper Works. Grattis förresten! Tvillingar är coolt. |
|
|
Här är en till med tvillingar :-) Vi hade E46 innan du kom och denna hade vi i ca 1 år tills de vuxit ur babyskydden. Men då hade vi en fram (urkopplad airbag) och en bak. Sen skaffade vi en V70 som var perfekt fram tills de vändes framåt och då blev det en E91. När Lill-tjejen kom för 4 år sedan blev det en XC90 som jag än idag saknar ibland. Grym allroundbil trots storlek och åldrig teknik. Grattis förresten, se det som att kärnfamiljen är avklarad :-) |
|
|
Är man lite längre än medel och har vissa krav på benutrymme och att barnstolarna kan lutas lite så ungarna kan sova får man leta andra vagnar än BMWs vanliga vagnar. Jag och brorsan är i samma sits och han landade i en passat och jag i en skoda superb, och så min 750iL förstås. Jag tror tolvans ljud har en lugnande inverkan på ungarna ;) Jag vet inte hur V90 är men V70 funka inte för oss när jag provade. // Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.