|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dom ska fixa lacken på måndag ! Ska bli kul o se hur det blir nu?? |
|
|
Tjena! Jag vet exakt hur det känns! =( Fick problem med en lackare och allt strulade i 1år... Allt från felnyans till att bilen var helt täckt med klarlackstänk! I fortsättningen ska jag lacka hos någon som har förtroende för E36:or! Mvh Tobias |
|
|
tobias !! löste det sig till slut eller??? |
|
|
Mja... Det kan man väl säga. Själv har jag fått rakbladsskrapa alla rutor =( Ett jäkla jobb! Och snart e det dags för en lackförsegling för att bli av med klarlacksstänket på bilen. Kostnader skall lackeren få stå för. Lämnar aldrig in bilen där igen! =( Mvh Tobbe |
|
|
Ja man kan bli trött för mindre ....men täckpapp e ju uppfunnet ju!!!! o masktejp!!!!! |
|
|
Har lämnat bilen nu ska bli kul att se resultatet på torsdag när ska jag få den... kommer säkert att vara i olika färger då oxo!!!! då får dom fanimej lacka hela bilen!!!!!!! |
|
|
Lämnade min i morse får den senast tosdag, frågade om nyans skillnad-nej svarade de... Möjligen något blankare möjligen.. välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
nu e bilen i fler färger istället för att lack om så lackar dom de runt om |
|
|
Huh ? ska dom lacka om hela bilen åt dig eller vadå ? ____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.