|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Rubrik: "Funderar på att köpa E91 3-serie, helt ny på BMW, råd och tips." Hm... Funderar på att köpa en E91. Är helt ny på BMW, så kan ni ge mig råd och tips. Rubriken avser en helt ny BMW E91 på BMW! |
|
|
...är meningsbyggnaden helt avgörande för att kunna svara på TS fråga? Jag tror att de flesta har förstått vad han menar... Skulle man hänga upp sig på grammatik och andra språkliga missar, hade hela internet behövt stängas ner! ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tänkte bara uppdatera tråden med att meddela att jag numera är stolt BMW-ägare. :) Det blev en 320i touring -07 advantage. 14000 mil på mätaren men i toppskick, finns ett litet stenskott i framkant på huven men i övrigt helt felfri och känns som ny när man kör den. Är faktiskt positivt överraskad av motorn, upplevs som betydligt starkare än 150 häst, och växellådan är riktigt trevlig. Mycket nöjd med bilen än så länge, helt underbar att köra och har det mesta jag vill ha. Ljudsystemet kommer att uppgraderas, en modellanpassad infotainment är redan beställd och den lämnas in på toning till veckan. Tycker vägljudet bakifrån är lite väl högt, men har förstått att det kan bero på run-flat däcken som tydligen är standard på dessa så ska prova med andra däck och se om det hjälper. Tack till alla som svarat, jag kommer säkert att dyka upp med mer dumma frågor framöver. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.