|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jimboo: Ingen aning om laget, men hyfsat lär det juh va =) Men den lär juh gå utmärkt att sliita däckz med =) Men att stoppa den spisen i en banbil lär nog inte va världens klipskaste idé =) //Koffe |
|
| nää d tror inte ja heller! men faan va kul det vore =) | |
|
Den motorn som kilander ska sälja är det mycket trevligt drag i! Har åkt med när han hade den motorn i och kan säga att man måste hålla sig mot nackstödet med den motorn i! Ännu värre är den nya 3,8 som han har i nu! Vad jag vet så skiljer det grenrör och databox på den tyska 535 som det är 218 hk i! Sen kan det säkert skilja lite mer, men det är det som jag vet. Mvh Stensth |
|
| stensth: jo, det vet ja också men ja vill mest veta hur mkt det skiljer i prestanda | |
|
jimbooo: sugen på en rolig bil..? köp min 323:a! som gjord för att ha skoj på banträffarna med... :)Länk |
|
| petri: kjo, jag såg din annons förut, den e jävligt fin! men tyvärr så ska ja köpa bil i slutet av vintern/början på våren... | |
Richie L |
Köp en M535! Skulle jag ha gjort =) Snabbare än 325:an. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
tqs |
Kanske behöver du inte spetsa in sig på någon av dom i förväg utan åka runt och kolla på/provköra bilarna som utannonseras i närheten. Lär vara större chans att du hittar en bra bil till rätt pris då. Många bilar av dom här årgångarna har hunnit bli riktigt risiga. |
|
jimbooo: tror inte att du märker så stor skillnad, kanske lite men inte så mycket i alla fall skulle jag tippa på! vet inte huruvida vridet ändrar sig med det tyska grenröret och boxen, åker det upp så lär du nog märka skillnad! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.