|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Som sagts i tråden så tar BMW detta med hänvisning till avgaslagen. Snabbt bytt och fri assistansbil under tiden. Tråkigt på "ny" bil men vi får hoppas de kommer tillrätta med det. BMW undersöker tydligen yttre faktorer då detta är klart vanligare på vissa marknader såsom skandinavien t.ex. |
|
|
Weeman: fick du nån förklaring varför dom nekade i första läget? Trist att man själv ska behöva ta med sig underlag för att få korrekt beslut. Bra att det löste sig. Ibland finns hopp! |
|
|
Min personliga erfarenhet av Bmw verkstäder är att man nekar till allt direkt för att de är enklast så. Sedan kan de i vissa fall där verkstaden orkar eller är solklart som med avgaslagen ta upp en garanti/goodwill diskussion med BMW Sverige. Men som med allt i från vård till köp av tjänster så gäller de att skälv vara påläst. Ingen som bryr sig nämnvärt om dig tyvärr...... |
|
| wow redan EGR på en 2017? vad är detta för skandal? | |
| Är du anställd av mercedes? :) panda666 | |
| :Johan, nej men är helt shockad att redan en 2017 årsmodell börjar strula så tidigt. hur långt har bilen rullat? jag har ägt flertal bmw men blivit less, prövar ett annat märke just nu för orkar inte me strul. Gamla bmw håller bättre, dom har inte lärt sig nånting tycker jag med nyare bilar. Eller så gör dom så med flit för att dra in pengar för reparationer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.