AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.620

problem med mh-gtr?

Sida 1 av 2
pe
44
peterolsson
330d E91 -06
19" M3-fälgar
ESS-chippad
någon mer än ja som har väldigt dåliga erfarenheter av detta företag...har väntat på ett rostfritt sportsystem
till min m-roadster i snart 5 mån ...beställdes den 8 maj...har fortfarande inte fått de....grrrrrr
star
Tjenare.. har själv fått vänta på lite grejer från Mh-gtr, men tror inte en sekund på att det är hos Manuel som segar... Utan det är säkert leveransproblem ifrån tyskland! Mer service-minded än Manuel tror jag är svårt och hitta, har du ringt till honom och hört vart det tagit vägen??

Kan varmt rekomendera MH-GTR

/Richard
Steffe
Tror nog mani är seviceminded och gör så gott han kan. Men jag har väntat på min frontspliters i 1 år...
pe
44
peterolsson
330d E91 -06
19" M3-fälgar
ESS-chippad
Tror egentligen inte heller det e Manuel som har gjort att de tagit så långt tid..men allting verkar ha gått åt skogen med avgassystemet. Bara problem hela tiden.
tråkigt att underleverantörer ska göra att de ska ta så lång tid.
Vill ju gärna ut o köra lite med de nya systemet innan de e dags o ställa av den.
Nån här som fått ett sådant system o vet hur de låter?
kommer man igenom besiktningen?

Är det inte bättre att ni ringer till han själva och hör efter istället för att få massa gissningar här?

Jag vet att Manuel har haft problem att leverera en del grejor men hans stora problem är att han är för snäll och det är inte alltid det går som han vill med leveranser.

Ring och hör med han, jag är säker på att han har en bra förklaring.

/Per

Jag har varit i kontakt med peter och förklarat för honom hur det ligger till.
Visst gör vi alla våra misstag men ibland så kan man inte rå för om andra gör det på så sätt att en själv & kunder blir drabbade.

Steffe,
Dina splitters var fördiga och Du skulle komma förbi när Du hade vägarna förbi. Tll slut bestämmdes väl att Du skulle komma förbi en helg för några månader sedan men dök aldrig upp.
Samma gäller Wiechers fjäderbensstag som beställdes, nu får Du inte misstolka mig & tro att jag är sur för detta så är inte fallet. Delarna är sålda nu men jag har en ny uppsättning splitters till dig om Du fortfarande är intresserad?

Mvh
Manuel
pe
44
peterolsson
330d E91 -06
19" M3-fälgar
ESS-chippad
Jo de e bättre o prata med han själv o de har ja gjort....Ja lovar.
Han e nog mer än lite trött på de här systemet oxå,
men ja ville bara veta om nån annan hade haft liknande problem med leveranser.
Tycker han verkar va en grymt schysst kille men ja kan inte komma i från att ja tycker man väntat lite väl länge.
Bättre kille än Manuel på MH-GTR får ni leta efter när det gäller tillbehörsfirmor. Jag har handlat ganska mkt av Manuel och allt har funkat till 100%. När det tog tid för ett par grejeer att komma så var det pga leverantörerna i tyskland som var lite sega. Det som var bra var att Manuel ringde hela tiden och förklarade vad som hände så man var uppdaterad hela tiden.
Kan varmt rekomendera MH-GTR till alla här på siten som vill handla styling, trim och orginaldelar till sina bimmers.

/Bimmerman
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Hejsan har handlat mycket biltillbehör på olika firmor
och hos MH-gtr / Manuel har jag fått överlägset bäst service.
En mer ödmjuk å trevlig kille finns inte.

Mvh
Jan Ekehage
Mi
542
Micke R
328i -98
JAg håller med Bimmerman, MH-GTR kan varmt rekommenderas!

Mvh / Micke R

Maria Mårdh
När jag hade bestämt mig för att det skulle bli nya däck/fälgar och sänkning på min pärla ... ville jag att endast Manuel skulle göra det åt mig, ingen annan.

Detta ordnade han direkt åt mig ... ingen väntetid alls. Och resultatet blev slående ...

Kort sagt, schysstare och trevligare kille får man leta efter.

Mvh
Maria

Länk
MH-GTR och Manuel är super. Bättre service har jag inte fått någon annanstans... 10+.

Söker DeTomaso pantera

Support Your Local Big Red Machine!
Tja som en trogen Garagesneglare måste jag säga att Herr. Manuel är otroligt jävla duktig på det han gör...

För hur många biltrimmare vet ni som kan göra egna bromsok, dumpventiler, kolfiber-insug mm?
Jag tror inte JWR gör sånt själv eller?

Men som sagt MH-GTR är inte stor så om dom stora leverantören låter han vänta lite vad kan han göra då mer än att ringa och tjata? Men han ger ju också dom bästa priserna.

Schysstare och trevligare tysk får man leta efter =)

MVH Sjöö

PS: peterolsson hur svårt kunde det va att ringa innan du skrev här?

pe
44
peterolsson
330d E91 -06
19" M3-fälgar
ESS-chippad
Tackar för inläggen...ganska lugnande o inte som ja trodde
Då vet jag att de e bara jag som har haft otur
o att man kan fortsätta beställa grejor av han
utan samma problem som nu.
Ursäktar för mitt första inlägg...var lite irriterad just då.

Audi TT,

ringa innan ja skrev här??????
får ja fråga vad du menar med de?
klart ja har ringt innan ja fråga här.
Ja ville bara veta om de va fler som råkat ut för samma sak som ja.
Har inte handlat något annat av MH-GTR innan men undrade här om de alltid var långa leveranstider.
trodde de framgick.

eF
900
eFx
520d Touring -09
Rostfritt system finns inte på deras hemsida va? *nyfiken*

/eFx
Det är mycket hemligheter som kokas ihop nere i Jönköping! =D

MVH Patrik
Steffe
Först var det någon miss med mina splitters, vilket medförde att dom hade sålts till någon annan.
Vid tillfället vid helgen hade staget oxå sålts. Fanns då ingen anledning att åka förbi (förrutom att surra om bilar förståss ;-)
Vid varje kontakt har jag hört hur det går med tex splitersen. Och det brukar bara vara lite kvar på dom då. Givetvis skall jag ha dom. Som jag poängterar varje gång. Inget har ändrats.

Sedan kan jag bara hålla med. Är man missnöjd så är det bättre att fråga Mani direkt. Att kombinera ett arbete med en fritidssyssensättning som igentligen kräver heltid den oxå är tungt, och efter förhållandet tycker du sköter dig bra Mani!
Rekomenderar därför MH Gtr varmt.
/ Mvh Stefan
Själv har jag haft oehört mycket med MH-GTR att göra.

Kommer aldrig lämmna bilen till någon annan än honom!

Rekomendera Manuel starkt! Vilken service!

Imponerande att han överlever eftersom han jobba i princip dygnet runt.

Manuel:
Hörde att ett par bromskivor E46 M3 låg o väntade på mig hos dig... stämmer detta?

Vi hörs!

Jacob

Jag tycker faktiskt lite synd om Mani för när folk beställer saker och sakerna kommer hem så är det få som betalar direkt varför?

Så betala samma dag ni får sakerna OK. =D

MVH Sjöö
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Köpte min Intercooler av honom kan bara säja SUVERÄN service.....

mvh/Robban
Ka
131
Kanada
328i -00
Manuel!

Kanske dax att fixa fram lite MH-GTR dekaler så vi kan dekaltrimma våra bilar oxå. Du verkar ju ha många fler än en nöjd kund där ute, som säkert inte har något emot att göra lite reklam för dig. Jag väntar med spänning på en diskret MH-GTR klisterlapp att sätta brevid BMWCS och BMWPower dito:na.

Ha det...

///Nicklas
BMWCS# 4748
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.