|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk |
|
| Både gillar och ogillar vad jag ser. | |
| Länk mer bilder samt info | |
|
Ja den var väl okej. Lite stela former. Känns som att man filat för länge på designen så att grundidén inte längre syns tydligt. För övrigt tycker jag (men jag ska erkänna att jag är en gammal gnällgubbe) att för varje generation så tappar Z-bilen en smula karaktär. Den nya ser mer anonym ut än förra, och ännu lite mer än den förrförra. Jag kommer att ta en provtur men knappast byta upp mig. Men vem vet, köregenskaperna som vi inte vet något om kanske omkullkastar alla förutfattade meningar! :-) /Erik |
|
| Den gråa ser ju klart bättre ut än den röda med svarta detaljer. | |
|
Ser ut som vilken Mercacab som helst. Sjukt trist. Bmw har blivit rejält mainstream. De kassa bilarna har ryckt upp sig och blivit riktigt bra. De bra bilarna har svårt att bli bättre då kurvan är exponentiell. Gapet mellan premium och icke-premium suddas ut och försvinner helt. Alla bilar ser likadana ut. När jag var liten tittade alla storögt på farsans e28or och e34or. Nu måste du ha Lamborghini för att någon förutom nysisar ska vrida nacken. Trökigt. |
|
| Bilen behöver sänkas 25mm, hjulen behöver bli 2" större och komma ut 15mm. Ser ut som något man tagit från Fiat Panda. | |
|
Det främre överhänget! Oerhört. /M Mina bilar: Länk |
|
|
tegel, kan du förklara det där om överhänget? Efter att ha tittat lite mer på bilderna och funderat en dag har jag kommit fram till att jag inte gillar den nya bilen. Jämför de här bilderna: Länk Länk Den gamla vinner med utklassningssiffor. /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.