AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.525

Z4 M Coupé

Sida 2 av 2
Bilen har gått ca 200 mil vinter om man skall vara pedant o helt ärlig (inkörningsoljebyte 20080323). Perioden mellan 20071113-20080323 kan man inte kalla för annat än vinter hur man än vänder o vrider på det. Elakt absolut, men rätt skall väl vara rätt?
Absolut, helt omöjligt att veta om de gjordes i November dock och hur vädret var då men jag tar bort det i annonsen.

Tack
GrProPro-medlem
312
Granathen
BMW i3
BMW 316i 1989
BMW 535i/5 1988

https://www.garaget.org/Granathen
Phoenix: Har följt din tråd på garaget lite grann och följde även din förra M6:a. Det syns ganska tydligt att du inte gör detta för pengarnas skull. Att du liksom jag och många andra med speciella bilar har haft en fin utveckling av värdet är bara ett stort plus. Att livet tar vändningar eller att bilbytarklådan infinner sig spelar väl ingen roll. I slutändan har du gjort en riktigt fin bil lite vassare både i skick och look. Tummen upp och lycka till.

//Granathen

Ps. Du är enligt mig både entusiast och har en bil i "entusiastskick"
Tack för de fina orden, det uppskattas verkligen.

Med vänlig hälsning, Filip
ända mot ända kan ingenting hända, skorpionen;)

Philly@ Såld?

Vad jag vet så blev inte M6an någon "tjäna pengar på bilen" affär, med lackering och annat smått o gott;)

Andra gången nu du säljer "pärlan" pga det andra könet!!!!

EB
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Fegt att skylla på sin bättre hälft , men men ..... ;)
Såldes precis.

Tackar för visat intresse, tråkigt att det mest var negativt men det är mycket negativ skit på det här forumet så nu blir det paus ett tag.

Tack för mig!
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Kul att du fick den såld och att det blev en snabb affär. När man väl bestämt sig är det ju skönt att få det avklarat.
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Phoenix M3. Jag förstår dig. Den här tråden spårade ur mot dig.

Grattis till försäljningen.
Visa användare
43
retroe28
M535 -85
Hej phoenix ! världen är hemsk .. ska det vara här också .. förstår din paus men varför ändrar sig människan aldrig.. Stay strong!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.