|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan man som privatperson få information från ISPA light? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Johan, jadå, i mån av tid, välvillighet och fryntlig gemenskap. I vissa fall mot ekonomisk ersättning. | |
|
Lus, är det lokala BMW-verkstaden som kan vara behjälplig då? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag tror Auto Check plockar sin historik därifrån också. Alltid varit exakt samma data på dom bilar jag kollat upp. Tidigare brukade jag mejla servicedesk på Bmw och för det mesta fick jag svar med ispa som print. Men det beror som sagt på hur serviceminded personen är.. |
|
| Johan, japp! I ditt fall Holmgrens gissar jag. | |
|
Köpte en rapport från Auto-Records och den visade inte på några konstigheter - stämde helt med den elektroniska serviceboken i bilen. Kostade ca 45 kr och kan nog vara välinvesterade pengar. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Står du ej som ägare av bilen så ska du ej få knalla in hos BMW o få ut info. Detta fick jag till svars när jag var inne senast. Kan ju dock varit en nitisk kundmottagare :-). Johan:Tänk på att kolla om det finns någon historik hos BMW plåt o lack också! |
|
|
Många ägarbyten på den sista tiden. Länk |
|
|
Hej! Auto-Records sidan har varit offline ett tag. Finns det någon annan sida som man kan köpa tjänsten? Tacksam för svar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.