|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
spelar väl ingen roll vad som skrivs i annonsena, hälften av annonserna är ju rent av lögnaktiga. Enligt "ALLA" annonsörer så är deras bilar i superskick. Men e bilen billig så kan man ju alltid göra ett M test o kolla bilens kondition. Kan man köpa en 730 med massor av utr för en hundring så e det ju en bra affär i alla lägen (Nästan iallefall) M-POWER!!!!!!!!! |
|
M3_BMW |
Det var väl dom som annonserade ut den såkallade test M3:an också: Länk Här är några flera bilar dom har haft utannonserat på blocket. Länk Länk Länk Länk Länk BMW M bilar, när du älskar att köra. |
| Betr.850:n; Säljes p.g.a kombiköp. Ha-ha-ha, vilken kille. | |
| Det sorgliga är att killen verkar ha snurr på affärerna. | |
|
tobbz: nästa gång, se till att du skickar in regbeviset med ägarbytet, precis som det är meningen att säljaren ska göra... /jonas |
|
| Den där "test M3:an" fanns även med i tidningen bilbörsen för några veckor sedan. Då hette säljaren tony eller någon sånt och bilen skulle finnas i vretstorp. Verkar vara ett gäng seriösa grabbar i alla fall! | |
|
Jo tack, jag har lärt mig en läxa! Så blir det i forsättningen. Alexander brukar bara kalla sig för det eller cristian. Han påstår att han heter både och. Kanske har "tony" köpt den för att i sin tur göra en deal eller tvärtom? Som jag sa. Alexander handlar så, han mailar eller messar på alla billiga bilar och ger skambud på dessa redan låga priserna. Även denna m3:a har han säkert gjort så med. Och vissa behöver snabba stålar och säljer billigt till honom. Låter nästan som jag tagit hans parti här ser jag men så är inte fallet. Om någon hatar det aset så är det nog jag. VARNING VARNING! |
|
sebbe_bmw |
Bilarna ser ju frächa ut men men man vet ju aldrig... 850:n såg bra ut iaf men kanske under ytan! Sebbe |
|
Kanske?? Tillräckligt för fällande dom? Näe... Allt snubben säljer kanske inte är skit... borde ni som sålt till honom veta. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
J.L o tobbz, det stämmer, jag köpte 740:n, efter allt så slutade det till min fördel av allt, men som sagt PASSA ER!! Men i mitt fall, jag visste vad jag köpte,men kluddet med reg.beviset hade jag inte räknat med... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.