|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ja precis det stämmer, var i början av maj. Vem har du varit i kontakt med ? | |
|
En Bobby via Länk Och du? |
|
|
Drog av en beställning. Tack Zito för tipset, det gick att pruta. Ska bli intressant. |
|
|
Va bra! Hur lång är leveranstiden. Jag funderar fortfarande på beställning. Är ändå väldigt nöjd med ljudet nu. kör du original avgassystemet? |
|
|
Tjenare! Beställer ni Fabspeeds eller HJS katalysatorn? Det är många bra recensioner på deras egna vilket gör att man blir nyfiken. |
|
|
Hej, Jag har en ny, ouppackad 200cel Fabspeed sport cat inkl. Bmw org.packning. Vid intresse skicka ett PM, gärna med tel.nr //Niklas |
|
| Fabspeed sport cat -SÅLD- | |
|
Fick min installerad idag. Riktigt fint ljud blev det. Lite vassare, lite mer bubbel, lite högre men inte överdrivet. Subjektivt något bättre effekt och respons. Kan rekommenderas! |
|
|
Ingen som sitter på en Fabspeed DP och har tröttnat eller klurar på att avyttra den? PMa gärna isåfall. Köper direkt. MVH |
|
| Jag kan plocka in HJS och sälja via svenskt företag med webbshop och Klarna som betalningsalternativ för de som ev. är intresserade. Installation erbjuds det med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.