|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ring BMW Carlsson bil i Örebro å fråga om en röd m3 om ni inte Tror mig helt otroligt att ni inte litar på någon mvh J |
|
|
Är det sant så ber jag så klart om ursäkt. Däremot är det första gången jag hör om vevlageras på M3 E92 och extremt otursamt om du fick alla de motorerna. |
|
|
Tack phoenix m3 :) Jag hade en ofattbar otur sa dom på bmw, men det står mycket om vevlager ras på m3post Rod Bearing failure mvh J |
|
| Får ju hoppas BMW gör en aktion gällande lagrena om det nu är så att de från 2012 är skottsäkra. Det handlar ju om väldigt mycket pengar om en motor rasar. Jag menar att detta är ett fabrikationsfel, och det finns många M3 E90,E92,E93 i det här landet.Känns ju som attköra runt med en "tickade bomb" . Jag kommer föra det på tal när jag lämnar min bil på service nu i vår. | |
| Har aldrig hört nåt om vevlager som gått på s65 motorerna måste höra runt då denna motor anses som en av dom bästa m motorerna med väldigt lite typfel. | |
| googla rod bearing failure hur mycket info om det som helst mvh J | |
|
Kända amerikanska gintani tuning firman har en film på youtube om vevlager problemen så det är väl känt att s65 motorn har dom problemen tyvärr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.