|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Roma: Nu har jag lite mer info angående bakljusen. Länk |
|
| Nice! Kolla något på framljusen? Kollar man på bmw.de så har inte faceliften några nya framljus som standard, man måste fortfarande köpa till LED för 1.190,00 € | |
|
Jag tror led är standard på lci.. Men det är inte aktuellt att byta dom på min bil..tycker faktiskt pre-lci är snyggare... |
|
| Nu går LCIn att konfigurera på BMW.se | |
|
Ja tror produktionen av den startade denna vecka... |
|
| Höjt priset har de oxå hunnit med :) Visst det ingår lite mer utrustning men iaf. | |
![]() 308 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
Såg på tyska sidan att frozen silver tillkommit som individualfärg som jag inte tror fanns tidigare. |
|
Såg det med, men vill man verkligen ha en frozen lack på en "bruksbil" - verkar väldigt praktiskt. Noterar även att variabel sportstyrning, larm och automatisk avbländande innerspegel är standard på m-sport. De är väl inte direkt de vanligaste tillvalen pre-facelift. |
|
| Lite lustigt om larm ingår i M-sport! Den variabla sportstyrningen har många varit tveksamma till pre-LCI. Avbländande backspegel känns däremot helt rimligt att inkludera. | |
|
@bluescreenvw Inte så jättekonstigt egentligen..M-sport rattar stjäls ju i parti och minut. Ja har själv inte kollat, men ingår larm om man väljer till navigation också? |
|
| Stöldlarm är standard på alla version. | |
| Larm ingår i standard utrustning. Specad så i beställningen av en 440i xdrive lci coupe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.