|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om du inte har "knäat" sönder stolvärmen själv så är det sannolikt någon annan person som gjort det åt dig. Nästan alltid den mänskliga faktorn som orsakar ett sådant fel. Jag har själv många gånger sett personer på verkstäder etc ställa sig på ett knä i stolen. T ex vid leveransservice av nya bilar, vid andra reparationer, vid rutbyte, vid rekond, eller när frun dammsugit bilen, etc, etc... Jag aktar mig väldigt noga, påpekar det till alla som ska göra något med min bil, men jag kan inte garantera till 100% att inte någon annan har knäat min stol någon gång... |
|
|
Hej! Angående batteri och registrering av det så fick jag det här svaret från proauto(BMW säljare) Ett batteribyte tar mellan 15-30minuter. Byter du till ett batteri med samma värden, tex ett original batteri behöver du inte registrera bytet, det måste du endast göra om du stoppar ner ett mindre eller större batteri. Vi ser inte vad du har för batteri idag i våra system, det satt olika i alla modeller beroende på utrustning osv. kolla gärna vad du har för batteri så kan jag ge dig offert på byte hos oss. Så stoppar jag i ett 60AH och det sitter ett 60AH så ska det bara vara och tuta och köra enligt dom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.