|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Dobo: Rolig kille :D. 1-1 :) | |
|
Nu har det skenat iväg ordenligt...199 000 kr för en rostig -98. Länk Kommer nog bli ett helt annat slutpris tror jag. Mvh Ola |
|
|
OlaO: Han är ärlig iaf ;) BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
dobo: Är du säker på att den bilen du syftar på har reg nr dpj 541? Om det stämmer finns det en tråd om denna från 2013 då hade den tydligen rullat 25k www. autopower.se/forum/topic.asp?id=266663 Dessutom verkar den ha blivit omlackad från mörkblå till svart nu? BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
Är det här samma bil som nämdes tidigare i tråden som "Lund bilen"? Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Verkar som om DPJ541 blivit såld då nya regbevis utfärdades den 23 januari...Iaf chassienr är GJ19615, o den bilen kom utan "navi" från fabrik. Jag är nog inne på Ola's linje, "Lunda bilen" o den där "danska" bilen är nog samma bil... | |
| Ja dåvarande ägaren sa själv reg nr till min vän som var spekulant på lunda pulkan. | |
|
Fick verifierat av en kompis som varit kontakt med danske säljaren att det är DPJ 541 DPJ541 GJ19615 WBSDE91080GJ19615 som är till salu här: Länk Min kompis informerade även säljaren om den misstänkta mätarställningen. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.