|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Efter mycket sökande på yt google o allt annat så vänder jag mig hit min e60 har bara bluetooth till hands free och inte musiken såg på youtube att de fanns en app som gjorde det möjligt att spela musik genom handsfree bluetooth, btmono eller vad den hette men den va på android hittar ingen bra på appstore då jag har iphone undrar ifall någon vet någon bra app eller något man kan göra för att få fram musik helst trådlöst då jag hatar när sladdar syns Tack på förhand | |
|
Länk Den bör fungera för att spela upp musik via bluetooth på den handsfree du har i bilen. BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Aa hittade en app men ljudet blev katastrofalt så gick tillbaka till fm sändare men tack ändån | |
|
Jag köpte en blåtandsmottagare från mycarly. Bra ljud och lätt att installera, den påverkar inte heller blåtand för telefon som redan finns heller vilket gör att du kan ha telefonen kopplad till bilen och musiken kopplad till den andra blåtandsmottagaren. Den kan jag definitivt rekommendera. BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Puttes90 vad är det ? Länk kanske? | |
|
Putte! Behövdes det kodas eller något sånt? Vad behövs i bilen för att den ska fungera? |
|
|
Oj! Sorry, såg inte att ni hade skrivit... Länk Där har ni länken. Jag installerade en sån i min bil och det fungerar hur bra som helst. Har du inte aux i bilen nu, så behöver man koda in så att du har det. Går bra med NCExpert. Jag följde dock inte Mycarlys instruktioner om hur man skulle installera, utan jag kollade på dessa två videos istället: BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Intressant! Hur är ljudkvaliten? | |
|
Riktigt bra. Jag märker ingen skillnad från när jag kör med aux-kabel förutom att jag inte behöver vrida upp ljudet lika mycket (då motståndet på aux-ingången är "frånkopplat") BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Så putte jag behöver köpa en aux adapter också eller behöver jag bara koda det? | |
|
Det räcker med att du kodar den för det. Det är nämligen den ingången på stereon man använder. BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
|
iKezko, vill du ha hjälp med nånting gällande detta så är det bara att du hör av dig BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Aa skickade ett pm | |
| Köp en bluetooth mottagare som du stoppar in i 3,5mm uttaget i armstödet. Funkar perfekt och kostar 199kr på Netonnet :) | |
| har tyvärr inte aux men har beställt hem grejer nu så ska lösa det! | |
|
iKezko, vad har du beställt hem för grejer? BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Kommer använda ncs expert | |
|
Jag tänkte inte programmet, utan vad köpte som du ska koppla in? Köpte du aux eller blåtand? Är det den jag länkade till? BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
| Köpte den du länkade samt även en aux | |
|
Hur tänkte du koppla ihop det? Tänkte du skarva ihop blåtand och aux så att de går på samma källa? BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
|
Hur har det gått för dig? Har du hunnit koppla in det än? BMW mach frei!! Wenn sie arbeiten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.