|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
PinnenX m fl; Den ursprungliga offerten var bra precis på det annonserade paketpriset. Det vore självfallet fel av mig att redovisa slutpriset på ordern i detalj, jag vill inte hänga ut min åf eller den enskilde säljaren. En hint kan vara att med all utrustning etc så hamnade vi en liten aning norr om det annonserade kampanjpriset. Men för mig trots allt förvånande lite... Men vi kan utbyta lite mera info i PM om du/ni har någon relevant info att byta med... |
|
|
Kul att det blev ettan! Fö åker vi Göteborgare till Norge för att få lite fallhöjd :) (Men Sälen med omnejd har väldigt bra parkåkning) __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
|
Kaffeh; ja vi hoppas det ska bli kul med en etta! Jag förstår att Göteborgare m fl i västra Sverige åker till Norge där det finns överlägsen skidåkning i jämförelse. Det var typ en del "Stockholmare" som jag raljerade lite slarvigt om. T ex hon som trodde att hon var i Svenska fjällen när hon befann sig i Falun är väl från Stockholm? Densamma som påstod att hon själv och andra stockholmare också är intelligentare än lantisar... I största allmänhet tror jag att väldigt många åker till Sälen av gammal hävd och/eller för att de inte känner till något annat. Väldigt många förstår nog inte vad som finns bara ytterligare 9 mil bort. De skulle nog bli mäkta förvånade och imponerade om de i stället valde att prova Vemdalen en gång. Jag tycker att hela det området har genomgått en stor utveckling under de senaste ca 5 åren och i dag finns massor av kringaktiviteter och även bra parkåkning som någon nämnde. Åre brukar vi själva avstå från, trots bara en timmas bilfärd. Vi föredrar helt klart Vemdalen, Bydalsfjällen eller västra Härjedalen framför Åre (och framför Sälen!). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.