|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ok, låter bra. Har du Defa el Calix? Med el utan cirkulationspump? | |
|
"mv3d, 1000w" Det är varken Defa eller Calix, utan LF Bros. Länk Har själv en 1500W. Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Den heter LF Bros MV3D med defa anslutning. Finns lite olika varianter gällande effekt och anslutning. Går att köpa från ex. aliexpress men tror det är lättare att hitta en med Defa-anslutning om man köper från en svensk återförsäljare. Finns trådar här på forumet som kan vara intressanta att läsa ex. Länk |
|
|
Såg i efterhand att Sverige hade svarat före:) |
|
| Stort tack! Ser ju klart intressant ut, mer effekt och billigare än defa och calix. | |
|
Har läst i trådarna som länkats till, det blir utan tvekan slangvärmare för mig och troligen en mv3d, 1000w, med Defa-anslutning. Nojar dock lite över installationen. Gissar att det är trångt under huven och oklart hur det går att komma åt men skulle det vara "rätt" att montera värmaren på slang nr 7 "slang retur"? Länk |
|
|
Kolla på defas installationsanvisning, hur dom löst det. Du kan komma och kolla på min bil hur det ser ut i verkligheten. /Jonas |
|
| OK, ska kolla på Defas sida. Ser att du bor i Kalix, det gör jag också. Jag tittar gärna hur det ser ut på din bil vid tillfälle! | |
|
Jag är Wilmas pappa om du inte listat ut det, så du hittar ju. /Jonas |
|
| Aha, där ser man! Då hittar jag :) Jag hör av mig till veckan så får vi hitta en tid som funkar. | |
|
Nån som har lite bilder på frontmontaget av intaget samt hur ni fått elen in i kupén? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.