|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Anders W: Hör med Ticco, han ska nog upp till kullen och han hör ju hemma i GBG-trakten ju! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! Men det är inget jämfört mot en sugmotor med bra effekt! |
|
| zodiaken: Rätt prioritering!!! :) | |
|
Vilken kul dag! Blandträffar är allt roligare än märkesträffarna. (Hoppas ingen från min klubb läser detta. Fast vad skulle dom göra här?) Lite för många bilar på förmiddagen bara och en del som var lite väl sladdbenägna i baken. Men dom vek skamset undan efter att jag utnyttjat min eminenta tuta. ;-) K-ring 1:06.38 N-ring 9:15 BTG |
|
|
Skoj skoj skoj!! Men det får nog bli andra däck nästa år... :-( |
|
|
Bilder i mängd finns här: Länk En som svor var ägaren till E30:n med STOR turbo... När han skulle lasta den så tänkte han stila(?) med en liten burnis. Färden slutade i kioskvagnen... /Nisse P.S. Tack för åkturen Magnus! Ja, nya däck behövs nog. Blir man frånåkt av en bil med klenare motor och med lånad chaffis så... Detta bör väl inte komma ut i en viss tråd på zatzy va? ;-))) D.S. K-ring 1:06.38 N-ring 9:15 BTG |
|
|
Nisse C: Sätt dig själv i den bilen och försök att ratta den så kan vi se om du klarar av det! Det är ingen lättkörd bil. Ps. Din sida funkar inte.ds Mvh Stensth |
|
| Som sagt, hur kul som helst. Stort tack till arrangörerna och vädergudarna. | |
|
Det va super kul! Tänkte pröva andra däck jag med till nästa år. Jag håller med om att bland träffar är lite roligar med variation. Å så va det bra stämnig bland annat:) På väg hem i mina 110km/h :) så va det en Röd Alpina "B" någonting som låg som en bromskloss på motorvägen, jag åker upp i ändan o gör mitt stress moment, lägger i trean på 4700rpm redo för att öppna porten till mina ugnar! Plötsligt smäller det till i Alpinan en rök ridå faller över mig....? När röken la sig så va Alpinan vid horisonten. "Vilken aine geslakten si ugnen han hade!!" Det va bara skicka i feman o glida vidare. |
|
| ArunM5: Då råkade du ut för "rör-ohlsson" i hans Alpina med lite masserad motor!=) | |
|
Rör-Ohlssons vrålåk var träffens vassaste vagn, tycker jag. Och det hela var hur kul som helst!! Magnus T : satsa på Bridges. RE540S, du kommer inte att ångra dig. Jag kommer att fortsätta åka på sådana lääänge, iaf. /// Better Make Way \\\ |
|
|
stensth: Sidan har ett max antal besökare åt gången. Prova igen! K-ring 1:06.38 N-ring 9:15 BTG |
|
| Har testat igen och den funkar nu! | |
|
Frazze skrev: "satsa på Bridges. RE540S, du kommer inte att ångra dig. Jag kommer att fortsätta åka på sådana lääänge, iaf." Vem säljer 540s till bra pris o vad snackar vi för priser på ett ungefär? Typ 245/35-18 fram o 255/35 bak? |
|
|
Visste inte att du åkte på 18". Jag köpte mina 540`or hos Länk men de verkar bara ha upp till 17". /// Better Make Way \\\ |
|
|
Jo på Wheelbase brukar det vara bra priser :-) Jag hittade precis som du säger inga 18 tummare där bara. Jag får ta o slå Martin en signal :-D /Magnus -------------------------------------------- Familjebilen (M3 3.2 limo) till salu! Länk (massa skojsiga bilder o så) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.