|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Detta blir årets sista chans att åka på bana Med BMW Sport Club. Alla medlemmar i Opel Sport Club, GTI Klubben kommer att komma.... men hur mycket BMW folk kommer, Är det några som laddar inför helgen 28Sep?! Mvh Arun// Rå Tysk M5 Kraft Är Det Som Gäller! | |
|
Verkar som jag får på några gamla (r)däck så att jag kan komma :-) Just nu är det corden o beyond.... |
|
|
Kör försiktigt nu Arun..... ; ) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
kommer såklart! De som kan, kör. De andra putsar.... ....och livet är för kort för att inte använda sina grejer. |
|
|
Japps, laddar för fullt! Synd bara att man inte är hemma och kan pula med bilen så den kommer att gå lite fortare än normalt!=) Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! Men det är inget jämfört mot en sugmotor med bra effekt! |
|
Peter |
ja om det inte ösregnar i helgen så är man nog med stor risk där ;) ska nöta lite till på mina halvtrötta s02:or |
|
Arun: Nu när alla vet att du ska dit är det väl ingen som vågar komma ;))) PS. Har fortfarande dina fula brillor i min bil ;P /Per |
|
|
Såklart man kommer! Nu när vi kört ifrån Audi ska vi väl försöka visa VW och Opel vilka som har de bästa linjerna också :-) |
|
|
Jag som trodde att träffen var till för att lära sig hantera sin bil under kontrollerade former. Inte för att sätta "dom andra" på plats... /Nisse Kinnekulle 1:06.38 Nürburgring 9.15 BTG |
|
|
jag tänkte dyka upp. Ingen erfarenhet av bilen på bana eller banan ifråga. Jag kör på gräset så ni andra kommer förbi. /janne |
|
|
Nisse... ;-) Var har du din glimt i ögat? |
|
|
pcdoktor, Ska fösöka men det lär ju bli svårt som du redan vet.... :) zodiaken, Ska du sälja Frugan? är du inte klok! Vem har du varit otrogen med nu då? Kommer du till kullen? Vince, Jag gillar ditt motto.....livet är för kort för att inte använda sina grejer! Nisse C, Det är kärlek! jannebanan, Du kommer att åka som en radiostyrd strids missil på banan med din M3 du kan va lugn, det är ingen gräsklippare!! Ps:Trampa inte på någon spindel nu bara!Ds. Rå Tysk M5 Kraft Är Det Som Gäller! |
|
|
Arun: Jo rå, frugan ska säljas :) Vet ifan vad det blir nu. Jaja, du hade ju tankar om otrohet du med faktiskt :) Kommer inte till kullen, det är SLC/BMW Cup på anderstorp! |
|
|
Pizza-Power-> Jag missade den eftersom du bara hade en ":-)" och ingen";-)" Ärligt talat så visste jag inte heller riktigt vad du menade med "dom bästa linjerna". Syggaste designen eller bästa spårvalet? Jag skrev som jag gjorde för att jag blir så trött på det här standardsnacket, företrädesvis från yngre, att man alltid måste visa att ens egna märke alltid är bäst. Nu var det ju inte det du gjorde. ;-) /Nisse K-ring 1:06.38 N-ring 9:15 BTG |
|
|
Hej Nisse, Med bra linjer menar jag ett schysst spårval. Huvudsaken är att ha riktigt roligt och det ska vi ju ha! Vi ses, |
|
|
iom att jag sålt min lilla bimmer så har man ju inget att ta sig till kullen i, är den nån här i Göteborgstrakten som har en plats ledig i bilen och som behöver hjälp med bensin kontot? I så fall e man ju alltid på! Mvh Anders W M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Nu har jag vart o satt på "nya" däck (dvs beggade PZero Corsa, med åtminstone nån mm mer mönsterdjup än dom jag plockade av ;-) Så bara det blir okej väder så syns vi på lördag! Nisse, ska vi köra lite GPL på kvällen kanske? /Magnus T -------------------------------------------- Familjebilen (M3 3.2 limo) till salu! Länk (massa skojsiga bilder o så) |
|
|
Det verkar bli ett gäng i från Falköping... "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
Kan inte vara med. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. Glöm för guds skull inte att ta bilder och filma. /Anders C |
|
Steffe |
Tja Arun, jag kommer inte. Du får hålla upp flaggan i stället. Filma gärna-gasa gärna-ha kul nu sorkar! Mvh Stefan |
| Arun.. jag var precis ute i garaget o letade upp min gamla moppehjälm. hittade den. tonat visir o grejer. nu jä*lar. ha! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.