|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Och de som säljer på Ebay tjänar också pengar. De svenska grossisterna betalar inte mer för grejerna heller, men först ska reservdelsgrossisten ha sina % och sedan ska bilverkstaden ha 30-40% påslag på allt de köper från Grossisten. osv. Och kunden får betala samma pengar som det kostar att köpa delarna på tex Mekonomen över disk på fakturan Olja är ju tex en av de mest lukerativa förtjänsterna som en bilverkstad har. De ger typ 28 kr litern vid köp av 200 litersfat för högklassad och BMW LL-04. VAG 507. MB 229.51 Low Saps plja av välkänt märke och sedan kostar den +200 kr litern när de häller den i bilen. Så det är där de tjänar pengarna och kan då konkurrera med "låga" servicepriser" Så vi som handlar olja från Tyskland betalar ändå dubbelt så mycket som Bilverkstaden betalar men tycker att vi gör en bra affär ändå så klart. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Godkväll, är på jakt efter ny krängningshämmare till min F11 eftersom jag fått ett gnirkande från de integrerade bussningarna. Någon som har en länk till den litauiska sidan? Mvh Christian |
|
|
Borde vara denna jag behöver: 31356793395... Länk |
|
| Finns det nån länk för shopping i Litauen nån vill rekommendera? | |
|
Länk kanske denna du är ute efter ? |
|
|
Är det någon som handlat från Wagner Autoteile? Har läst blandade recensioner på nätet. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.