|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Visst är det ett särdeles taskigt lackjobb eller kommer 3-serien i flerfärgat? =) | |
| Premium Selection med? Herregud va pinsamt! | |
| Förlåt mig men vad är grejen menar ni? :S | |
|
Att de inte skäms!!! Eller har de samma synfel som killen med den röda M3an i en annan tråd;) EB |
|
| Oj, nu vid en noggrannare titt ser jag katastrofen..... | |
| Snyggt. Men så har den också gått som hyrbil så jag kan tycka att det är bra att det tydligt framgår att den varit skadad :) | |
|
Den omlackeringen kan de inte vara nöjda med, de hoppas väl att någon mindre observant inte lägger märke till nyanskillnaden köper bilen. Måste erkänna att jag tycker denna GT'n är riktigt snygg, jag som annars har väldigt svårt för F34 :O |
|
|
herrbritt: Såg inte det. Tycker det är bedrövligt att BMW släpper ut hyrbilar som Premium Selection! Snacka om att devalvera sitt eget märke...:( |
|
|
Det var länge sedan Premium Selection var "finare" bilar. Det är 99% hyrbilar från Sixt samt importerade bilar från BMWs flotta av interna bilar. ------- //Lövet |
|
|
Fast var skall annars nyare begagnade bilar komma ifrån om varken fd hyrbilar eller fd BMW tjänstebilar är fina nog? Det finns inte tillräckligt med bilar som kända fotbollspelare eller Icahandlare tröttnat på :-) Sen kan jag väl iofs hålla med om att kraven en bil med PS skall hålla en hög nivå, där skick och kondition skall hålla högsta klass med avseende på åldern, och tyvärr har jag sett att det långt ifrån gäller... |
|
|
Den är redan borta..... "Någon blind som fått körkort"........ Mvh Jonas B |
|
| Jag mailade tidigare under dagen och frågade om den typen av färgskiftningar är ok enligt Premium selection certifikatet. Jag har inte fått något svar än men det kanske är därför dom har valt att ta bort den. | |
|
Haha helt rätt :) Är silver helt omöjlig att få rätt nyans på? Eller krävs det alltid meryta för att få det att bli bra? |
|
|
Mailade också under gårdagen;) EB |
|
Verdi |
Nån som kommer ihåg regnumret så det går att kolla om ägarbyte genomförts? Eller om de bara tog ner annonsen för att lacka om den igen? |
|
LJO744 Jag var lite intresserad före jag såg infon om att den gått som hyrbil. Premium? Pyttsan! |
|
|
Jag skulle inte vara så värst orolig för hyrbilar. Föraren betalar bränslet själv, självriskerna är höga, oftast är föraren en gammal gubbe på väg till ett möte nånstans och han har helt andra saker i tankarna än att köra skiten ur bilen. Demobil däremot, urk. @Kristoffer_L: Jag håller egentligen med dig, men det smakar ganska illa när BMWs reklam pratar om "särskilt utvalda bilar", de vill ju ge skenet av att bilarna enbart körts av Doktor Ermelshofer på väg till gudstjänst på söndagarna. I verkligheten är det hyrbilar och demobilar... ------- //Lövet |
|
Verdi |
Hyrbilar är ju i regel rätt trista historier. Tråkiga motorer (en 328i är väl inte tråkig, men den hör till ovanligheterna. 99% är väl 318d eller 320d), dåligt med utrustning... Tror inte de misshandlas särskilt hårt. Är dyrt att orsaka repor och annat. Och de inbjuder som sagt inte till s.k. "aktiv körning". Vad gäller demobilar så tror jag att det är viss skillnad på en 520d och en M135i t ex. |
|
Omlackad nu verkar det som! The Power of Autopower ska inte underskattas...;) |
|
|
länk? EB |
|
|
Denna? Länk ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.