AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.147

Fraktfria fälgar?

Sida 1 av 2
Kan inte låta bli att visa denna annons: Länk
Billigt sätt att frakta fälgar, bara tvätta och sen i i faxen bara....
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Han måste ha en rätt stor fax...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
den var för häftig Vilken kommentar Scomfort
Hmmm.... Är det där verkligen original fälgar? Saknar M-märket.... Är det kanske 7-tummare? Är det från 7.5 tum som M-märket finnes med?

Mvh Tobbe
Tigerr
Tobbe - Det var inte riktigt DET som var det roliga.. :)

Tigerr
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
jag fattade inte heller?

----------------------------------------------------------------------------
Länk
deejaywasp. Lusläs annonsen igen och fokusera på stavfel...

Provade igår med en vinterfälg och min Teliafax, men dom är nog inte kompatibla eller nåt, för det gick inte! Undrar om jag hade tvättat för dåligt??? :D
Tigerr
"..Fälgarna är i mycket gott skick - tvättade och
faxade regelbundet.."
V
|
|
FAXADE fälgar..

Tigerr
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
HA HA.......

*ligger på golvet och asgarvar*

Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Stackars människa

Länk
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Faktiskt så är det mycket enklare att scanna in fälgarna och skicka via datorn. sådeså!
Copy. Är det så?? Verkligen???
Hmmm... kan du prova och maila fyra snygga 20" till mig, skulle vilja se hur min bil ser ut med såna!

Fast vid närmare eftertanke tror jag att jag bara scannar in mina 17" och förstorar dom i Photoshop och sedan mailar dom till mig själv. Då slipper du besväret att lägga upp fälgarna i scannern. :)

Måste även berätta en sann historia som hände mig för ett antal år sedan. Min far hade bilverkstad på den tiden och jag brukade vara där och jobba lite nu och då. En dag då jag hade en bil uppe på bryggan som jag arbetade med kom det in några kompisar till mig. En av dessa är en tjej från de södra delarna av landet. (Har nog inget med saken att göra, men i alla fall...) Vi pratade lite och så stannade hennes blick på däckmaskinen, alltså den maskin vi använde för att ta loss däcken från fälgarna. Den ser ut som ett litet runt bord med med en stor arm på, typ.
Efter en stund kom frågan: "Vad är det där för något?"
"Jo, svarade jag, det är en maskin man lägger om däck med."
Det blev tyst en lång stund... sen kommer frågan:
"Hur får man upp bilen på den?"

Skulle kunna berätta fler historier från denna verkstad men då spårar vi väl ut totalt, så jag låter väl bli. Men vi människor är roliga!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
he he

Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
låt mig gissa.....

blond eller hur?

Länk
Faktiskt, ja.
Käner du också henne??? :)

(Är iofs blond själv)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Måste skriva in lite tramshistorier här jag också angående blondiner och bilar :)

Historia 1.
Jag till min flickvän: "Vad har din pappa för bil då?"
Hon: "En röd"
:-D

Och nummer 2: Jag, en killkompis(Jac) och en tjejkompis(Sanna) diskuterar vad som hände när vår gemensamme vän häromveckan blev av med körkortet.
Jag: "Hur åkte han fast då?"
Jac: "De fick honom med laserpistol"
Sanna: "Vadå, stannar bilen då eller?"

Så kan det gå....inget ont om blondiner dock...då skulle frugan spöa upp mig ;-)

Tigerr
Tssss.. Så var vi här igen!

Och, deejaywasp, du om någon ska väl inte klaga..!? Dej fick vi förklara det komiska ungefär lika tydligt som man hade fått göra för en tvååring!

Men, ni menade det antagligen bara som ett skämt.. Men jag har lite svårt för sånna, om blondiner alltså.. annars så är jag väl lite av en skämtare själv! :)

Ha det bra.. Drive safe.. Don´t drink and drive.. Om polisen blinkar med ljusen så vill han rejsa.. 8 burkar är bättre än sex.. *bla bla bla bla..*

Tigerr
M3_BMW
Tigerr: Håller med dej, alltid någon som skall ha det roligt på andras bekostnad. Tycker det är onödigt.

Vad är livet värdt utan en BMW.
Alla säger eller gör lite dumma saker vid olika tidpunkter oavsett hårfärg, hudfärg, nationalitet, religion och annat. Mycket beroende på tillfälliga hjärnsläpp. (Fråga mig, jag har och har haft många i mina dar.)
Så det var inte illa ment åt någon grupp av människor, oavsett vad, utan jag tänkte bara dela med mig av en rolig episod i mitt liv som någorlunda hade med bilar att göra.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med SComfort, det var inte meningen att någon skulle ta illa upp. Är själv blondin och väldigt svag för blondiner av motsatta könet. Kan även tillägga att "frugan" har bättre betyg än mig och är oerhört smart, men fullständigt ointresserad av bilar.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Min flickvän kan alla E koder utantill så dä så :) Fast iofs så är hon ju inte blond, det kan ju bero på det!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.