|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Newuser: interiören jämfört med min F10 är typ samma. Tycker väl denna e70 är lyxigare känsla för den har ljuspaket och läder stolar. Fetare mugghållare och förvaringsutrymme samt större armstöd så det räcker till åt båda. Själva komforten är svårt att säga. Jag hade ju 55 profil på min 520 och nu sitter det 40 fram på min x5 så visst den känns lite hårdare men det känns också stabilt. 40 mil nonstop var inge problem i x5an i alla fall. Körde utan skor så satt skräddare mesta delen av vägen och bara accelererade och bromsade med adaptiva farthållaren, riktigt bekvämt. | |
| Du har väl sportpaketet också Stefanito? Blir väl något mer stötig då? Plus lågprofilsdäcken. | |
| Vinyl jag tror inte det var sportpaket. Däremot automatisk nivåreglering pga den är 7 sitsig. Nej men den går riktigt skönt. Stabilt och bestämt men ändå mjukt samtidigt. Inte alls som den i Norrköping. | |
|
Jo, du har sportpaketet på din :) Har du kollat om du har några felkoder? Körde med Carley och har en i motorn som jag måste undersöka. Något med för hög temperatur vid start? |
|
| Missade att du svarat Vinyl. Nej har inte kollat felkoder. Såg att det var en felkod på besiktnings pappret men kunde inte tyda vad det var för något. Är den där carley värt pengarna ? | |
| Aha, det va ett tag sedan ;) själv glömt. Jo, den är faktiskt riktigt bra. Kan ju koda en del med den, registrera nytt batteri, nolla serviceintervaller, läsa felkoder, kolla så mätarställningen stämmer, osv. Strålkastarspolningen kodade jag bort eftersom jag tycker den är onödig (slöseri med vätska) men det finns en massa och pilla med som sagt. | |
|
Ja det var nya odubbade däck på 18" alu fälgar. Liter på min fb här. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.