|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Zolle |
MITT RÅD ÄR KÖP SKITET KÖR EN SOMMAR MED DEN SEN KAN DU SÄLJA DEN FÖR MINST SAMMA PRIS SEN KAN DU SKRYTA MED ATT DU HAR ÄGT EN SÅN... DU KAN BLI MINST LIKA LURAD OM DU KÖPER EN FÖR 150.000:- ÅXÅ TRO MIG JAG KÄNNER FOLK SOM HAR HAMNAT I DEN FÄLLAN ATT DEN ÄR DYR ÄR INGEN SÄKERHET ATT DEN HAR VARIT "VÄLSKÖTT" DET FINNS FÖFALSKADE SERVICE BÖCKER OCH KVITTON!!! OM DEN SKULLE PAJJA IHOP SÅ HAR DU "BARA" FÖRLORAT 50 PAPP JAG MENAR FÖR 50 PAPP FÅR MAN EN SUNKIG 325 -93a I SAMMA SUNKIGA SKICK.... Superfreak |
Red Devil |
Äntligen, nån som vet va' han pratar om. Den som säljer den för 50 är nog den som är ärlig och mer behöver man inte säga, bilen behöver lite små fix, men som du säger det finns de som säljer samma bil för 90 fast den befinner sig i samma skick som just den för 50, en satckare köper den och tror att han/hon har fått världens bil...... |
|
Som jag skrev tidigare om den håller en sommar ja!.. om du pröjsar ca 150 idag så får du en som är fin... en god vän till mig hade i dom pristrakterna..den funkade finfint dom 1.5 åren han hade han la väl på en 5000mil på den.. Småfix? vadå byta bilen... tror tyvärr det är inte mycket som funkar på den... Visst för 50 papp får du en 325 så? avgassytemet till 850 kostar nästan lika mycket som denna bil säljs för... Skall man köpa den så skall man nog köpa den som reservdels bil kanske... Men nu skall jag inte uttala mig om denna bil då ingen av oss här har sett den... Tomas.S/Aiit films |
|
Red Devil |
Hur mycket kan ett avgassystem kosta på en 850 ärligt talat, för 7 år sen fick jag betala 18000:- för ett avgassystem till en 911 SC-82;a. |
|
tror det ligger runt 35-40 för ett komplett.. men visst ferrita finns.... Hur som helst jag tror inte man skall ha för stora förväntingar på just denna bil... Sen är det upp till var o en att avgöra.. Tomas.S/Aiit films |
|
Zolle |
Sen om man är lite händig kan man själv snickra ihop ett dj....gt fint system med hjälp av lite rör och en svets... för ett par tusen...om nu inte kattarna har gått åt he...te. Så avgaset är nog inte det värsta som kan hända men däremot om automat lådan skulle få för sig att strejka är en lite dyrare affär och det är inget man ger sig på att försöka sinckra ihop men man kan få den renoverad för runt 10.000:- men jag håller lite med Tomass ingen av oss har sett bilen "in live" så vem vet.. |
|
Visst går det att fixa själv, men det finns en ehl del saker som inte går att fixa själv.. E31-serien var en rullande testbänk för BMW, alla ny teknik testades på den innan den introducerades i nyare bmw bilar.. Dom skall vara lite av "ökända" för att elektronik strul, visserligen så har ingen i min kompis krets haft något problem med det så det kan var mest skitsnack? Men faktum är det att detta är en ytterst avancerad bil som har en hel del skumma lösningar t:ex så styrs dom två motorhalvorna inviduellt;-) Men om man har vägarna förbi så varför inte kika på den.... Tomas.S/Aiit films |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.