|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är ont om bra ex. på mobile, den här är väl kanske OK, även om jag personligen skulle byta bort Ricardo-stolarna.... Länk Men då får man punga ut med 400+ "storgustav", dom har kanske börjat få samlarstatus?? em3 |
|
| Jag är nyfiken på varför du skriver "Ricardo" när stolarna uppenbarligen heter Recaro, och är världskända..? | |
|
Gissar att det är samma typ av diss som att kalla kära gamla Biltema för Feltema om än lite mer av en estetisk diss =) Mvh // Gustav Busch – Länk till bilblogg |
|
|
Sani, just för att dom inte intresserar mig, kanske? Om du tar illa vid dig, så får det nog vara ditt problem. Skulle du inte kunna uttala dig om sakfrågan också.... Gustav Busch =) em3 |
|
|
Jo, det kan jag väl göra - jag anser att Z3 M Coupe är i princip den coolaste bil som BMW någonsin byggt, och är väl värd värdeökningen vi kan se hända idag. Men som sagt - kör man M3 och inte känner till Recaro, tjaa... ;) |
|
|
Sani, enkelt slut på detta...jag har en cab, helt ointresserad av stol för racing, men har stort motorintresse, och njuter lika mycket varje gång jag trycker på med den härliga s54:an, eller att den småmullrar i 50 på 6:ans växel i en fin miljö. Du behöver inte förstå, jag bryr mig inte så mycket om det. "Inte" känner till, är fel ( svårt att missa...att detta märke finns), totalt ointresserad av den skålade sitsen, rätt!!! em3 |
|
|
Förresten, Sani, håller med dig om det coola med Z3 M Coupe, tycker som du, även om det oxå finns mycket annat som konkurrerar!!! Förklarade tidigare, varför den gick bort för mig för 1,5 år sedan. Men är fortfarande intresserad, om rätt tillfälle dyker upp! em3 ;) |
|
|
Jag sålde min Z3 coupe 2.8 nyss för 80+ så din värdering är lite skev. Hittar du en M för 100 bara köp. |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
DHC, spec på din 2.8:a som du sålde? Låg den ute på Blocket? |
|
Nej jag hade den på annons här i några dagar bara. Hade rullat 13 tusen, manuell låda, inget speciell utrustning, lite dålig i lacken annars bra skick. |
|
|
Väcker liv i en gammal tråd... Jag blev lite förvånad över värderingarna som ni gör/gjorde, enligt min uppfattning ligger priserna mycket högre. Vet någon vad det är som gör att priserna är så mycket högre i Tyskland? Eller rättare sagt vad det är som gör att priserna i Sverige inte hamnar i samma nivå som i Tyskland? Är det kanske dyrt att importera från Sverige till Tyskland? Med tanke på hur nära det är (nu bor jag utanför Malmö men ändå) så borde våra priser hamna i nivå med Tyskarnas tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.