|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Igår satt jag och två kompisar och redigerade klart filmen från vår fina BMWPower träff 28/8 =) Nu måste jag bara få tag på någon som har en server där jag kan ladda upp den! Filmen är 60.5Mb och är naturligtvis anpassad för bredbands-användare! Självklart kommer det en film som man kan "streama" och en för modem-användare också! Finns det nu kanske någon vänlig själ som har plats för filmen ngnstans på webben? Visst kommer vi lägga upp den här på BMWPower, men eftersom jag inte har tillgång till sidan så kan jag inte lägga upp den. Det får istället någon på BMWPower göra. Jag har tillgång till ICQ och DC... Tack på förhand! Mvh Tobbe | |
| Tobias. Maila min bror på magnus@.., så kanske han tar den på sin server thoang.net | |
|
Jag kan ha den också. maila mig på p_ilis@hotmail.com. Blev den bra? |
|
|
Den blev kanoners! =) Men kan du verkligen få plats med 60.5mb på din mail Peter??? Kjelle... Mailar Magnus nu! Mvh Tobbe |
|
|
Om du vill kan jag lägga den på min ftp. Dock blir det ju lite bökigare att hämta där än hos nån som har en webserver igång. ICQ:a mig om det är intressant. /Micke |
|
Apo |
jag har en ftp som jag kan lägga upp så att samtliga bmwpower users kommer åt den.. hojta till om jag ska lägga upp konto etc.. |
|
Ska bli mycket kul att se! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
| Mmm Tobias. Jag tycker du ska nappa på APO's förslag. Så slipper jag förklara mig för storebror... :-) | |
|
Sådär.... Nu va "Apo" så snäll att jag kunde ladda upp filmen på en ftp. =) Bara att gå in på: ftp://213.66.42.27/upload/ Höger klicka på ngn av filerna och välj "kopiera till mapp" =) Jag använder explorer, funkar fin fint =) Lycka till! Mvh Tobbe P.S Filmen kommer upp på Power snart! |
|
|
Klockren! De va rätt mycket snygga bilar där. BRA JOBBAT grabbar! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
buuuhääää... Det funkar ju inte :( ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Såhär ligger det till! Fick reda av "Apo" nyss att linan är överbelastad... Det har redan varit 60 downloads idag =) Så prova gärna igen om en stund! Ni som har laddat ned den... Skriv gärna vad ni tycker. Om det finns något som man kan förbättra etc! =) Nepp, nu ska jag till skolan! Ha det! Mvh Tobias |
|
Dino |
Blir det inget mer träff i år eller ? M-MotorSport |
|
Filmen blev grymt bra... Hälsningar Ashkan. |
|
|
Kul! Bra gjort grabbar :) *Best Man Wins* |
|
|
Tobbe: Jäkligt bra filmad, men som alltid vill man ha mera...(Läs längre filmer!) M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Jag fick en lite n preview redan igårkväll, men jag kan ju skriva det igen: Bra å snyggt gjort! Keep it up, Toby =) Fast det är ju lite jobbigt att man inser att bilen behöver lite mer styling för att passa in riktigt bra med er andra =) //Koffe |
|
|
Ser ju riktigt bra ut ...... som vanligt då det gäller biofilmer gäller det att ha något coolt i inledningen för att fånga uppmärksamheten ;) Peter's getaway låter ju bra ... även på min laptop. Keep up the good work! |
|
|
Tobias: Återkommen från Landet i väster jag hör av mig. Asken |
|
| Ni som har laddat ner den kan ni inte lägga ut den på kazaa? | |
| kul med filmer. gut gut. shorts hade man och nu sitter man här o huttrar, knappt en månad senare. huva. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.