AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.848

bestulen E39

Sida 1 av 2
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
Tjäna BMW vänner
Blev på Torsdags natt bestulen på mina fälgar
av märket BBS RC 18tum 8,5 fram 10 bak med F1 däck på
225-40-18 fram 255-35-18 bak.de vara så fräcka att de slog sönder min garage port (som är av galler typ)
för att komma in till bilen.slåg sönder hela bagaget för att komma åt låsbults låset.Ser ni eller hör nåt som är till salu runt Malmö trakten hör gärna av er till mig på 0739-592174 eller maila.
Am
95
Amit
BMW 320-92
i malmö????????
fan asså! vilket område?
Amit
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Tråkigt att höra!
FRÅGOR... Hur visste vederbörande att din bil med fälgarna just stod där (Öppet garage)? Och att låsbults hylsan låg i bakluckan? Låter som om någon kände till lite för mycket om bilen.
Lycka till! Hoppas du får tag på asen!
Danne

- H U M A N R A G E -
Länk
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
Den står i en stor gemensam parkering under hyres huset.ca 100 parkeringar.låsmutter har man för det mesta i bagaget för vem van tror att de ska slå sönder hela bagaget.E39 går inte att öppna när man krossar rutan och öppna innefrån.
En silver färgad BMW E34 körde bakom min sambo för två veckor sen ända in till gatan där vi bor
så jag tror det är de som har varit i farten.Jag trode att garage porten var säker men de slog sönder glidskenan som porten glider på.Bellevygården.Nu har jag en stor diskustion med MKB (malmö kumunala bostäder) om buren som jag hyr för ca 300kr i månaden.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Fy fan för Malmö! Detta är ju inte precis första gången någon får sin BMW vandaliserad/bestulen här! Hoppas det löser sig på bästa sätt och ska hålla ett extra öga öppet!

LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Malmö är den staden med minst kriminalitet i hela Sverige.
betriebsanleitung1
Det verkar helt hopplöst,jag har gjort av med bilarna för det gick inte en månad utan inbrott,vandalisering etc.Helt meningslöst att äga något som får stå på verkstad hela tiden.Jävla klantskallar också som måste slå itu halva bilen för att ta det dom vill åt.
Är det bara Bmw som är så hårt drabbat?
Visa användare
139
kimwe
318 D T -09
LME Jag hoppas du var ironisk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
betriebsanleitung1: Någon gjorde sig faktiskt besväret att repa min motorhuv på min tidigare Volvo 740 också, men det gjorde inte så mycket: den var repig, bucklig och sönderrostad redan innan :D

LME: Tvärtomspråket?
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Min BMW blev stulen på en torsdag också.
Det har hänt flera inbrott i bilar på onsdag/torsdag kvällar här. Lite skumt????

st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
Kör en runda runt rosengård och sen ut till de där skrotarna utanför malmö... vafan heter de nu... de som ligger i en liten klunga mitt ute på landet.
Där e ju en massa skit på gång.
Finns det ngn bild på fälgmodellen på nätet? Så man ser vad man skall hålla utkik efter?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
En bekant fick sin M5-01 massakrerad inuti då de trodde att de kunde komma åt bakluckan genom fällbart baksäte men icke då han hade inte det på sin bil:) Tyvärr finns det en del människor som inte förstår att man sliter hårt för att få ihop till trevliga tillbehör...
Asken
betriebsanleitung1
Men om man så hittar grejorna och de är på ex vis Rosengård så kommer man ju ändå inte att få tillbaka dom.
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Dom skrotarna utanför malmö heter KVARNBY...
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
Hittar jag de utanför rosengård så är det inga problem att få tillbaka sakerna + en massa stryk.
Det spelar ingen roll vad de har för nationalitet.
Man sliter som ett djur för att kunna köpa lite häftiga saker.
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
bilder finns på www.oclbrorsson.se
BBS RC
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Skrotarna ute i kvarnby vågar man sig INTE ut till ensam! Skummare ställe får man nog leta efter i sverige...ser värre ut än tjernobyl där ute! Vad jag vet så ska allting rivas väck dock...kanske lika bra det!

Med vänlig hälsning
//Kalle
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Men billigt är det där.
18" däck 250:-
Visa användare
248
petrini1
318 Touring 98
Det brukar finnas provisoriska skrotar runt dom flesta områden med mycke kriminalitet.
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
Håller fullständigt med om kvarnby. Det stället e helt sjukt. Varit där en gång jag säger aldrig mer!
En bekant blev bestulen på sin saabs fälgar. Det första han gjorde var att köra ut till kvarnby och kolla. Men fick ej ngt napp.
Bra att de skall riva det för det e ett jevla tillhåll.

kollat www.oclbrorssons.se nu. Skall hålla utkik efter sådana fälgar.
Nivålarm till mobilen..
Regnumret på fälgarna...
Köp inget utan kvitto....
Slå slå slå.........

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.