|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Yes, den där utbuktningen i stolens överkant är grymt irriterande - trodde bara det var jag som irriterade mig på den. Att den kommit igenom hela produktutvecklingen är obegripligt. | |
| Nya passat är ju snygg den med! Jag var själv inne på en Skoda Superb innan vi beställde 4:an men lilla damen som inte kan ett skvatt om bilar och inte ens kan tanka lade in ett absolut veto mot märket. | |
| På min 520 har jag handgripligen med en kniv gått lös på kanten, naturligtvis bakom skinnet, och byggt ett eget svankstöd. Nu funkar det hyfsat, men riktigt usla stolar. synd på en annars så trevlig bil. | |
|
Uppdatering. Nu har jag lagt min order och nej, det blev ingen F36:-) Istället en F31 330i xDrive Touring med följande spec: Glaciärsilver metallic 8 200 19" M Lättmetallfälg dubbeleker 442 bicolour Orbit grey metallic 11 500 M Sport 33 900 Takreling slimline matt Sportstolar Förvaringspaket Farthållare med bromsfunktion Belysningspaket LED-dimljus LED strålkastareM Lädersportratt M Aerodynamikpaket Individual Högglans Shadowline Individual Anthracit innertak Lounge Pack 19 900 Komfortöppning Panorama glastaklucka Solskyddsgardin för bakre dörrsidor mek. Harman Kardon högtalarsystem Navigationspaket 21 900 Navigationssystem Professional ConnectedDrive Services 6AP Remote Services Bluetoothförberedelse Professional samt USB-anslutning Traffic Information Instrumentkluster med utökat innehåll Eluppvärmd ratt 1 900 Automatisk sportväxellåda med Steptronic 2 000 Adaptive M suspension 6 900 Variabel sportstyrning 2 500 Dragkrok infällbar 9 800 Backkamera 4 300 Svankstöd 2 800 Park Assist 3 600 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 2 500 Listpris 530 200. Fick sen en rabatt som jag känner mig nöjd med i kombination med inbyte för X3:an. Leverans i juni i god tid före semestern. Känns riktigt bra! |
|
| Joofa: Härlig spec! Nu kommer en jobbig väntan, men tur att du får den innan semestern iaf! | |
| Tack. Hade på slutet mest ångest över färgval 403 kontra 442. Men det landade på 442 eftersom den är nyare och ovanligare på 3-serien. Jo, väntetiden är kämpig vid beställning av ny bil. Men 8 veckor som jag fått känns sammanhanget helt ok! | |
| Ska vara "fälgval" såklart. | |
| Grattis till beställningen - kul och lyxig specifikation! Avstod ju själv navigator och en del annat när jag beställde 4:an. Man är naturligtvis lite nyfiken på ditt slutpris... :) | |
|
Bluescreen, Tack! Priset blev 464 000 kr. Antar det är hyfsad rabatt. Listpris var 530 200 så en rabatt totalt om 66 200 kr. |
|
| Låter ju som ett bra pris! Kul! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.