|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag förstår ditt tänk ribban_ men jag tänker inte lägga ner energi på att skanna in några dokument! Den som är intresserad av bilen och kommer och kolla kommer i lugn och ro få gå igen alla dokument och kvitton som styrker det jag säger. Tycker det är trist att min bil är svartmålad på detta forum bara, har tappat 2 potentiella köpare pga denna tråd som Henke har skapat.. Dem har dragit sig ur när dem har läst denna "tror sig veta" tråden på autopower. Så trådskaparen har väl uppnått sitt mål antar jag! Mvh | |
|
"Lika så nya M5 original fälgar och nya Michelin pilot sport däck runt om." Det måste vara större delen av de påstådda 80 000 kr i utlägg? Hela annonsen med språket, attityden låter phishy men jag antar att säljare och köpare av den här bilen är av samma skrot och korn :) |
|
|
Stuntp: I din sits hade jag nog gjort det.. Men respekterar du väljer att inte göra detta. Tyvärr kommer nog tråden leva kvar då med allas blickar på sig. Lycka till med försäljningen iaf! :) |
|
| Verken fälgar,däck är medräknat i dem 80 tusen kronorna. Tack ribban_ . Mvh | |
| Det låter inte bra att den har fått 2 liter olja utöver maxnivå. Katalysatorerna kan ha tagit stryk. | |
| Nej precis det ja tänka mig, men avgasvärderna är klockrena så har inte reflekterat så mkt över det! Ända vettiga är ju att fimpa kattar och burkar så jävlen får sjunga ut lite med annat system. Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.