|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
JPM |
Måste ju kontra Göteborgarna o stilla min nyfikenhet med hur många Örebroare som nyttjar denna underbara sida. 1 vet jag redan nämligen Hasso the king :-) |
|
Om Hasso är Örebroare så är nog jag också det... men jag kommer faktiskt att bli en "äkta" Örebroare om en månad.. Bug _______________________________________________ Länk |
|
JPM |
Aj fan Kumla kanske det va :-) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
JPM:Örebro län eller Närke blir bättre:) MVH Hasso |
| Ställer mig till skaran av infyttade till Närkeslätten, bor mittemellan Marieberg & Fjugesta. | |
|
Jajemän, En örebroare till!! /// Andreas |
|
|
Örebro länare kan jag gå med på :_:_:_:_:_:_:_:_:_:_ Min bil: www.pbase.com/kongo |
|
| Såg att det va få örebroare så jag får väl säga att det finns en till här. | |
|
Hejsan, Häar va det en till. MVH |
|
| härmapor ;) | |
|
Här är en till örebro-länare GO HARD OR GO HOME |
|
| Här är en närking till | |
| Utflyttad Örebroare - men kommer alltid att räkna mig dit. | |
| Inom örebro län iaf...Laxå!!! | |
JPM |
Ahh kul o se responsen....själv har man ju bott i Laxå,Kumla,Nora,Lindesberg sen GBG i 13 år o sen hamnar man i Ö-o....hmm |
|
Bor åt Fjugesta/Laxå hållet, men får väl räknas som Örebroare i de här sammanhangen. Vi var några stycken när allt kommer omkring... kul! :) |
|
|
quixotic2 : Har nog åkt förbi dej en massa gånger... Du har väl en massa 7:or står på gården. Nästan vid Ribboda va? |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En E34 med regnr PAPPA passerade imorse i korsningen,Skolgatan-Grevrosen nån här ?? MVH Hasso |
| På tal om personliga regskyltar har jag sett en e39 med skylten "ogift" ett par gånger i Örebro omr. | |
Benny: Länk MVH Hasso |
|
Hasso, hur ska jag någonsin hinna ifatt dig i antal inlägg...:-) /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.