|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Malleru: Min brölar ganska mycket på låga varv, inte lika mycket bröl efter 4k varv. Men avsevärt mycket högre än en oem 335. The Sound From A Big M :) |
|
|
Jag köpte min från Xerius Racing. Jag rekommenderar dem starkt! Fick snabba svar och uppdateringar via mejl av Tommy på Xerius Racing. Han sa att det kunde ta 4-5 veckor för leverans men oftast snabbare. Fick min efter ca 1 vecka båda jag och han var förvånade att det gick så fort! Tack för era svar btw. Ni är hjälpsamma! |
|
| Dawwe: Tysk bil vettefan, ihopsatt av flottiga jänkare ju ;) kvalitén är därefter med :) | |
| Ah my bad, glömde att Zäta byggs i det flottig landet västerut :D. Men glöm inte att fabrikerna är konstruerade, och godkända (förmodligen) av tyska ingenjörer :), o jag vete katten om inte tyskarna har haft ett finger med i bilens konstruktion till o med :D. Dessutom, vad jag läst så håller BMW tillverkade i USA samma "byggkvalite" som tysktillverkade, det är ju ingen plastig Chevrolet vi pratar om :D. | |
| Ja jag försökte bara vara lite rolig :) | |
| Har handlat Eisenmann av Xerius en gång och min bror har säkert handlat 3-4 system av dom och kan inte annat än att rekommendera dom också! Trevliga och snabb service :) | |
|
Jag har Supersprint på min 3.0 M3 E36. Det låter fantastiskt och precis lagom. Faktum är att högljudda avgassystem är lite av kul i början men efter ett tag tycker jag att det kan bli irriterande när man kör längre sträckor, vilket jag tycker ibland även med mitt Supersprint. Så rekommendationen är att skall man inte krama ur sista svettdroppen effekt på bankörning så välj ett "lagom brötigt system" :) |
|
|
Min polares farsa köpte min gamla E39 M5 med Eisenmann Race och de har den stående i ett garage och varje gång dom startar den går larmet igång på grannbilen bredvid :-) Jag kommer inte få samma fina ljud med F10an tyvärr men kommer nog duga ändå. |
|
| Jag själv skulle valt sport istället för race. Vill inte att hela villakvarteret skall störa sig på en. Det är inte konstigt att race inte är TÜV godkänt. | |
|
Supersprint Race är iaf TÜV godkänt Sen ska man inte bry sig vad andra tycker egentligen, även om jag kan förstå småbarnsföräldrar ibland. Där jag bor så är det klassisk villaidyll med 99% småbarnsföräldrar med fina men tråkiga bilar. Jag anser att mina system livar upp kvarteret lite :) |
|
|
Vad spelar det för roll om det är TÜV godkänt eller ej? Nu har jag en 525 visserligen men Eisenmann Sport till den låter alldeles för mesigt, och ångrar mig att jag inte beställde Race istället. På en M är det en annan sak självklart. Har hört det på en M5 V10 och det var sjukt habegär på det. |
|
|
Ja just det vad spelar det för roll om det är TÜV godkänt, vi bor inte i Tyskland och vad andra tycker har ingen betydelsei detta fall. Håller med, Sport låter bara för mesigt, det är musik för öronen när man körde inne i stan med M5an och race systemet och ljudet studsade mellan fasaderna på husen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.