|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
->JPM Jo den e jäkligt fin! //Ticco www.ticco.com |
|
| Jag bor också i Göteborg... närmare bestämmt Frölunda. | |
JPM |
->Chrome... På söndag kommer Bmw Williams o slakta Ferrari :-) |
mr.. |
Ja,lyssna upp,de ska vara bil-träff på fredag i torslanda(där dom kör lagligt race) natt kom och kolla. |
|
På natten verkar skumt bidrar bara till att undergräva vem som kör BMW. Dagtid är bättre för imagen skull..... |
|
|
JPM, skulle vara skoj om du komm tillbaks till HQ West. Det där med Williams = Trams!!! Hehehe det tom rimma!!! Ticco, tackar så mycket. Ps. det var inte avsikligt att rökfylla gatan igår. ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
mr.. Om jag inte har fel så skall det vara den 28:e och det är ju på Lördag ju 850 Jaa sån är jag |
|
|
Ang. träff i gbg så kanske man kan träffas redan på fredag eller lördag kväll uppe vid götaplatsen så om det är ngn här som vill hänga på så är det bara att komma upp dit säg mellan 18.00-19.00, så säg en dag så träffas vi.... 850 Jaa sån är jag |
|
|
Lugn å fin nu... På fredag kväll 27/9 är det lagliga race ute på Arken. På lördag dag 28/9 är det treff på Kinekulle ring som gäller. //Ticco www.ticco.com |
|
JPM |
->Chrome...du bjuder väl på en liten åktur i bimmern nu när jag kommer till HQ väst :-) |
|
Yaa can bet ya sweet ass on it!! ;) |
|
| Här är en göteborgare till. Bor i Påvelund.Jag hänger gärna på om det blir någon träff. | |
JPM |
->Chrome...... :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.