|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hur många av personerna på denna sida bor i Göteborg!Skulle vara kul och veta //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) | |
|
Jag :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
och jag!!!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Å jag med. Nästan iaf, Gråbo. Robban |
|
|
Jag med!! Eller i Kungälv (Ytterby) om man skall vara mer exakt! MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
| Japp... | |
|
Nästan 2,5 mil norr om = Bohus BLJ |
|
|
Jag! Hisings-Kärra närmare bestämt... ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Hepp. Olskroken /Anders C |
|
JPM |
I 13 år...men nu Örebro sen förra sommaren.....är dock däe ofta... |
|
Jag bor inte i Gbg längre men tillbringar min mesta tid här, eftersom jag arbetar här. CHS |
|
M-Mag |
Trevligt med så många från Götet. Jag bor mitt i smeten. Ha de gött! "Din Toyota är inte fantastisk" |
Jompa |
jag bor i Onsala ca 4mil söder om Gbg Jonny |
|
Och jag! M-Mag: den om Toytan va bra! Den skulle man ha som bakrutestreamer //Niclas |
|
| Något söder om Göteborg, Kållered heter stället. | |
| J.L Var där idag och handlade på ikea :) | |
| acey, ja stället är ju mest känt för att allt folk kommer från stan för att handla här! | |
|
så många göteborgare och ingen träff? Skulle vart kul innan den det blir alltför sent att bara träffas med bilarna och titta på pärlorna, sen kanske köra en sväng. jaja, bara en idée... ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
Tigerr |
Inte jag! ..Men jag har tillbringat sommaren där - Många fina flikkor! :) Tigerr |
|
tompas: precis vad jag tänkte, om de inte blir te hösten nu kanske vi kan fixa en träff te våren? Just nu står min pärla upppallad för lite rostlagning etc! //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) |
|
|
jag e från göteborg..ganska centralt. /martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.