|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Och jag, i Partille Alltid först, inga stenskott! |
|
|
En träff är ju en trevligt och bra idé!! Hoppas det blir av nån gång. MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
| Jag är också från Hisings Kärra! Var kärra bor du tompas? | |
|
BMW325: jag bor i Lillekärr Norra, bland de låga hyreshusen. Vart bor du själv? ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Tompas-->> Så du har flyttat från Skepplanda du?? MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541 |
|
|
jajamensan =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
| Klart man är från Göteborg. Bor i Hjuvik. | |
|
Gbg-City!! Ps. JPM du har klippt dina band !! LOL |
|
|
-> Chrome Är det "Uno" Bosko? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Mitt i centrum. Det märks på försäkringspremierna om inte annat... :-) Gör det med stil. |
|
|
Jag gick ut för ett tag sedan om en liten träff här i gbg, och det hade ju varit lämpligt inom kort tycker jag,kanske ngn kväll uppe vid götaplatsen. Och det hade ju varit kul om det kom en 20-30 bilar, jag var nere i Karlskrona nu i helgen och det kom faktiskt 24 bilar och vi var dom enda som kom ner med en 850... Jaa sån är jag |
|
| Har varit i planeringsstadiet länge med en träff + go kart utan att det kommit till. Vore kul med en träff håller jag med om. | |
|
Jaaaapp!!! Det stämmer TICCO, men det var länge sedan!! Den Turbomatade " Pizzaugnen " är numera såld, och nu kör jag tysk kvalitet från tidigt -70 tal. Allt bra med dig, j....t bra hemsida du har!!! Mvh B |
|
|
Jodå, ska inte klaga. Du får komma förbi garaget någon dag, Pedjo vet var det ligger. Mekas BMW å Opel dagligen :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Absolut, jag skall bara ragga med mig Pedja så kommer vi ner. Det blir efter 5 snåret på eftermiddagarna i så fall. /B |
|
|
Visst. I eftermiddag/kväll så ska jag montera koppling på min 318, är race på Fredag ju :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Jag bor i Linnéstan. | |
|
Tompas Jag bor uppe i mysterna det ligger tre kilometer norr om kärra |
|
JPM |
-Chrome.... man vet ju aldrig...kan ju få fladder o flytta tbx till GBG... -Ticco.... Måste erkänna att Uno Boscos bil från tidigt 70-tal är en riktig skönhet... lycka till med racet. |
|
Ur Göteborgare från Avenyn som numer slickar såren i hus på liten ort 4,6 mil österut, men jobbar mitt i varje dag..... Roligast är vägen dit o hem bara att välja motorväg eller småvägar... Kommer direkt på en träff(om ferrita har monterats ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.