|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det kan ju stämmma ganska bra att en -88 kostar 30-35.000, men den auktella bilen kan nog räknas som unik eftersom den har gått så lite. Är den i fint skick och allt stämmer är det nog inte för mycket att betala lite drygt 40.000 för den. | |
| Det kan ju stämmma ganska bra att en -88 kostar 30-35.000, men den auktella bilen kan nog räknas som unik eftersom den har gått så lite. Är den i fint skick och allt stämmer är det nog inte för mycket att betala lite drygt 40.000 för den. | |
|
Ja, jag gav mer än 45 för min och skulle jag få för mig att göra av med den skall jag ha mer än 45 oxå ... Allt funkar :-D inkl. EML |
|
|
Det beror ju klart på hur skicket är på bilen hur mycket du skall ge men som när jag köpte min så var där bytt hur mkt. som helst typ nya bromsar runt om inkl.skivor, nya bussningar i framvagn, motor o låda nyservat,nya 235 45 17 bak,nya värme ventiler,ett par nya spolarmotorer kort sagt lades det in 10-15 papp innan affären var klar och då fick jag till och med vara med o kolla när dom fixade dit grejorna så jag vet 100% att dom blev fixade. Man skall se upp med vad man ger o vad man får för det kan bli dyrt om man har otur eller slarvar |
|
| T.A, min erfarenhet är att det är svårt att få igen alla pengar man har kostat på bilen. Min förra 735 var påkostad c:a 50.000 kr på ett år, men jag sålde den ändå för 40.000 kr. Men det upp till var och en vad man är beredd att lägga, en äldre 750 har ju inte något fast pris vad den skall kosta, varje bil är unik och måste värderas induviduellt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.