|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Sportstolar är ingen dealbreaker men håller med att det är synd på fälgarna och avsaknad för bluetooth. Vad innebär "inbyggd mobiltelefon"? Funderar ändå på att pruta ner ca 10k | |
| Troligtvis tror dom att det är bluetooth i den. Därför kallar dom det inbyggd mobiltelefon. Sedan ingen xenon!! | |
| Så ni tycker det är bättre deal att köpa den röda för 105 än den gråa med lägre mil för 120? | |
|
Det beror ju på vad du prioriterar, åk och titta på båda och låt magkänslan avgöra! Utrustningsmässigt diffar det ju inte så mycket, drag på den ena och motorvärmare i den andra. Dock tycker jag de är sjukt övervärderade. Jag köpte min för 134' juni 2012, 13300 mil. Bäst deal? Jag hade åkt och tittat på den röda och bjudit 100' om den är ok... F31orna börjar komma ner i pris och börjar man komma upp på 120" är inte steget så långt till en sådan här: Länk //Stenback |
|
|
Har inte gett upp jakten än på en bmw. Vad tror ni om denna? Några farhågor? Vad är rimligt att försöka pruta ner den till? Länk |
|
| Verkar väll ok i pris. Kolla upp servicehistorik etc. Framförallt provkör o kolla skicket. Du får nog svårt o pruta på det priset!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.