|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jag fick iaf pris på ca 26 för estorilblå på 530 touring. Exakt pris får man från BMW tyskland vid beställning. | |
| Länk | |
| Betala extra för att få EB som finns standard på många 3- och 4-serie bilar? Naa, då är det roligare med tex Monte Carlo Blue Länk | |
|
Jag kommer ha bilen i tre år. Tröttnar jag på färgen så kommer jag foliera den mattgrå eller någon helt annan färg. Har kollar igenom alla färger här Länk . Många av färgerna som jag hade kunnat tänka mig ligger runt 50-60, tycker helt enkelt inte att det är värt det. Jag kan inte lägga mer på bilen och jag har hellre en välutrustad bil än en udda färg. Mineral Grey är ett tråkigt (nåja) men säkert kort så jag kör på det. Detta är looken jag är ute efter: Länk Man får scrolla ner en bit. Bilen är en Mineral Grey med matt genomskinlig folie. |
|
| Det kommer bli jättesnyggt. Särskilt om du byter grill till svart. Mean machine. | |
|
Är inte trenden med matta färger över? |
|
| Det bästa med grå lacktoner är att är att de aldrig ser grå ut. De tar upp omgivningens och himlens färger och reflekterar dom i ett oändligt spektrum. :) | |
|
Parkassist är nog den mest onödiga funktionen jag någonsin haft till en bil. Kryssade den mest på skoj, men ingenting jag rekommenderar. Snygga färger för övrigt. Verkligen seriöst med att noga se ut rätt färg. Själv så är jag svag för gröna kulörer. Vill minnas att du Dawwe köpte en oxfordgrön (?). Med ljus klädsel är det hur snyggt som helst. |
|
|
Dawwe, du måste förstå... dd88 är ingen sann entusiast! dd88, har du kollat in MG noga live med? För den är ju omöjligt ännu tråkigare och helt död i Sverige där vi saknar sol och lever under ett molntäcke större delen av året. Jag ÄLSKAR den på bild ifrån USA där solen strålar men varje gång jag ser den live så blir jag deprimerad. |
|
|
Grymt rå!!! Nice!! Kör på de! |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
För mig är valet lätt - Lite mer guldtintad Phoenixgul. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| @db88 Tur att inte frun får välja mellan options och resor till västindien, i så fall hade jag haft en Lada i garget. :) | |
|
Mixtus; Oxford med ännu värre, Englischgruen inredning... Imola: Inte än kanske, men det kommer kanske med åren vad vet jag :D ? Dig finns dessvärre inget hopp om, alls :( |
|
|
Jag har ca 3 veckor kvar till leverans av min nya F11 535dx 2016 maxad utrustning, bl.a världens enda F11 med Sakhir Orange, och full Merino-läder i Amaro-brun, Amaro-brunt alcantara innertak, och div ytterligare Individual val. Bilen kommer direkt att utrustas med alla M-Performance kolfiber-detaljer mm. ;-) |
|
Verdi |
Orange och brunt alltså. Shit. Blir säkert snyggt men inget för mig. Såg förresten ett program som heter "Husdrömmar" på SVT där de byggde ett runt hus som gick i just orange och brunt. Kanske vore nåt för dig? Länk |
| Den är mer Candyröd än Orange 😊 Och jag bor 1 mil från det runda huset 😂 | |
|
Finns lite F80 med Sakhir Orange lack och Amaro skinn. Ser bättre ut än det låter. Länk |
|
|
Jannesky, Tycker det är otroligt kul att det finns de som vågar beställa något annorlunda, även om just den färgen inte är någon jag hade funderat över till F11. Med det sagt så hoppas jag din bil ser fantastisk ut (brun inredning är snyggt iaf) och kul att du satsade fullt ut på en personlig bil. Att dessutom ha världens enda exemplar av F11 i den färgen måste kännas extra kul. Ser fram emot bilder. |
|
| Herrejävlar vissa verkar vara fullständigt nerlusade med pengar :-). Sicka i landsproblem. | |
|
Här är en länk med några bilder på min Sakhir Orange 535dx Touring (världens enda), det är en underbar färg som skiftar så otroligt mycket beroende på ljus, och svår att få bra på bild. Kommer bättre bilder framöver. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.