|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Nej fel server inte du. Jag menar alla som vill skriva något om sitt ägande av M5 med v10. EB |
|
|
Det går inte få dragkrok original till en M3E46, men jag har faktisk sett en tråd på ett amerikansk forum med en kille som monterade en i alla fall så han kunde dra sin båt! Det var ganska coolt faktiskt =) |
|
| kävlingepågen - jag skojade bara | |
|
@kävlingepågen Jag skojade också, ibland kan det vara kul provocera, det är upp till var och en om man vill ha dragkrok, om jag ska erkänna monterade jag det på min Alpina B6 3.5 för att dra min snöskoter när jag bodde i Luleå, men det var på den tiden man inte insåg värdet av sån bil, för mig var det bara en bruksbil :-) |
|
![]() 49 M5 E61 Touring 07 -Individual Platinum.
Cadillac Seville Touring -Sedan 97 Lincoln Navigator 2003 |
Och därmed kan vi avsluta diskussionen om dragkrok på M bilar i den här tråden och istället berätta lite om våra M5 och M6:or gärna med V10 men inte nödvändigtvis. Kom igen, bara att skriva i denna tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Hade gärna velat läsa mer om M5 | |
|
Ha bilen helförsäkrad annars kan det gå som för denna ägare. Tror det var han som smällde i mittvajern förra vintern:( Länk EB |
|
|
Ja man vågar inte köra utan helförsäkring Alltid är man tryggare |
|
|
"försäkringsbolaget godkände inte betalning" BS, du körde trafikförsäkrat och smällde bilen själv... ------- //Lövet |
|
|
Är det rimliga priser? Verkar lite dyrt? Fast några driv-KNUTTAR från en M5 skulle man ha ;) |
|
| Hahah knuttar | |
![]() 49 M5 E61 Touring 07 -Individual Platinum.
Cadillac Seville Touring -Sedan 97 Lincoln Navigator 2003 |
Hej igen. Tänkte lyfta min tråd igen genom en förfrågan. Det är så här att min Navigator 03 hade slut på kräm för 3 veckor sedan och då använde jag M5:ans (e61) batteri via startkablar, det skulle jag tydligen inte gjort för helt plötsligt började felmeddelanden ploppa upp om att katalysatorn inte kunde rena och att reduced power osv men bmw batteriet var fullladdat. Efter 3 dagar försvann varningslampan för att idag komma tillbaka efter att den stått i en vecka, det roliga i det hela är att det försvann igen och no fault meddelande dyker upp istället. Så frågan är varför gör den så här???? nån som är expert (eller bara tror för det få man göra i kyrkan). Kan säga att den stått över vintern i varmgarage och denna säsong kört 18 mil än så länge. Hoppas på svar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.