|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Phoenix M3! Ber om ursäkt om du tog åt dig! Det va ju inte riktat mot dig, utan mot Fel Server!! Känns som om han hämtat infon från nått som skrivits mellan dig o mig! Annars har han väl fått det nånannanstansifrån!! Som sagt, ber om ursäkt om det blev felriktat! HA DET! modolasse |
|
Hur ska jag INTE kunna ta åt mig när du riktade det direkt mot mig? Strunt samma, det stämmer i vilket fall som helst inte och jag vet att din bil var fin. |
|
|
Dagens ord: "gubbtjuriga", gillar det skarpt:) EB |
|
|
Phoenix: Lasse har rätt faktiskt. Det var aldrig riktat mot dig utan mot användaren "Fel server" vilket han också skrev högst upp. |
|
|
crli9194: "Antar att du hämtat detta då Phoenix M3 o jag diskuterade lite runt min bil här" Blir inte tydigare än så att han "antog" att det kom från mig? Kanske jag som misstolkar men jag vill inte få skit som en sådan som snackar skit om andras bilar. /Filip |
|
|
Det är enkelt. Sluta snacka skit så löser det sig |
|
Lasse Karlsson |
Phoenix M3! Det var inte så jag menade! Jag menade att du o jag kanske bollade detta i nån tråd, där jag nämnde att det kanske fanns nån liten "blema" på min bil, för det gjorde det kanske, dock ej lackskador, som han skrev i denna tråd! Sen var mitt antagande att Fel server läste detta i den tråden, och att han sedan använde detta i denna tråd, och påstår att det var lackskador! Vet inte var han skulle snappat det annars! Återigen: det var inte riktat mot dig! Det var som crli9194 skrev i sitt inlägg! HA DET! modolasse |
|
Tack då var det löst :) Trevlig kväll! |
|
![]() 49 M5 E61 Touring 07 -Individual Platinum.
Cadillac Seville Touring -Sedan 97 Lincoln Navigator 2003 |
Alla är på mig nu helt plötsligt snyft snyft!!!! Du LK. 1:Du skrev att om jag hade köpt DIN M5 e60 så hade jag inte behövt skriva denna tråd: OM DU HADE LÄST IGENOM BERÄTTELSEN SÅ HADE DU LAGT MÄRKE TILL ATT DET VAR EN M5 e61 SOM JAG VAR UTE EFTER DÅ. 2: Du skrev i MIN TRÅD att din bil hade lite skavanker, jag tolkade det som så att skavanker är = lackskador stenskott etc. det brukar vara så på beg. bilar. 3: Ber om ursäkt om du blev stött för det där med Vanos/Sensor etc. men jag tolkade det som så att har man en M5 V10 så har den gasats med och då ska man till o sälja den när det är nära förestående service (150mil kvar) "det brukar vara så på den beg.bil marknaden". 4: Vad trevligt att du har behov av att skryta. Men jag får väl tycka om gamla M6 med eller utan V10 om jag vill. SNACKA INTE SKIT OM ANDRAS TYCKE AV BMW, det tål jag inte som en sådan. 5: Skriv utförligare från början nästa gång, hur skulle man annars tolka det där med Volvo. 6: Var inte så Gubbtjurig o oförskämd. Med vänlig hälsning . PS: kan vi inte ha en trevligare diskussion nästa gång istället?? Och tacksam för svar Att leva för sin bil är ett privilegium |
|
Fel server: Bra skrivet tycker jag. Du får dock vänja dig vid Lasses gubbtjurighet. Han har spytt galla över M6 i snart lika många trådar som Bianca dragit om sin importerade Cab ;) Det är nästan så man tror att Lasse skulle köpt en M6 istället men inte riktigt vågade ;) Jag håller med om att man ska respektera varandras bilar även om även jag spytt lite över 1M men vi är ju här allihopa för kärleken till märket. Mer kärlek och respekt tack! |
|
|
som man känner sig sälv känner man andra! alla känner apan,men apan känner ingen,eller hur PHÖNIX m3 |
|
|
jag kan öppna 500 trådar till,inga problem.. finns lika många xxxx trådar från din sida oxå..... |
|
Skönt att höra. Kul skrivet Phoenix M3 haha. Att leva för sin bil är ett privilegium |
Lasse Karlsson |
fel server!! Men snälla du!! Du skriver : Du hade väl problem med lackskador och skavanker osv, utan att ha befog för det!! Skall du skriva ner andras bilar lär du ju ha torrt på fötterna och inte sitta o gissa! Du tror ju bara!! Inte konstigt att man blir tjurig!! Sen har man väl för f.. rätt att tycka vad man vill ang modeller osv!! eller?? Jag skrev ju att smaken är som baken!! och i min värld är gamla M6:an skitful! och det står jag för Phönix! Alla skriver ju ditten o datten om olika modeller osv på detta Forum, men vissa har man tydligen rätt att klanka ner på om dom har avvikande åsikt än en själv! Pratar om mig själv + flera andra jag sett här som fått massor med obefogad skit i div trådar!! Varför drar du in Bianca i tråden PHÖNIX?? Han har väl rätt att tycka vad han vill! eller?? Har inga problem att vara gubbtjurig eller oförskämd, när jag bara ger tillbaka till likasinnade med samma mynt som dom själva levererar!! Var gubbtjurig så roligt! så sluta bete er som barnrumpor i så fall!! Men tyvärr är det ofta ren sandlådenivå på trådarna i detta Forum!! Sluta kasta skit på andra, om ni inte klarar att ta lite skit själva!! modolasse |
We 2.010 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Haha, är det den tidpunkten på månaden grabbar? |
Men herr Karlsson då, då fick du sista ordet till slut. Vill du leka hink och spade så har du FB. Jag tror inte du har fått uppleva någon gång i livet att människor är vänliga och snälla mot dig så du måste här få utlopp för dina gubbtjuriga tendenser. Att leva för sin bil är ett privilegium |
|
Wester::)) Haha Modolasse: Varje gång du skriver nått på AP så blir det så här?? Kom ihåg att vi hjälpte dig att sälja din e60, genom att föreslå att du skulle tvätta bilen innan du fotatde och lade ut den till försäljning. Vi påpekade också att du skulle dölja draget vid fotografering samt att flera här på AP gillade färgen på bilen din. EB |
|
Lasse Karlsson |
Pula! Ja! du har säkert bättre koll än mig på hur många ggr jag skrivit nått på detta Forum. Lär dig skriva Svenska! så du får möjlighet att formulera dig på ett vettigt sätt!! Du skrev: Varje gång du skriver nått på AP blir det så här, slut citat! Då lär du ju ha koll på alla ggr jag gjort ett inlägg! och det har du ju inte, så där blev det ju lite fel!! Fel server! Den med FB, blir ju då för dig att köra sandlåda i!! Samma för dig: Lär dig förstå vad folk skriver, så kanske du kan argumentera på ett vuxet sätt!! Du har ju inte tolkat nått av det jag skrivit på rätt sätt!! Det är otroligt märkligt att man så ofta på detta Forum blir kallad oförskämd eller typ gubbtjurig, bara för att folk inte begriper vad man skriver!! modolasse |
|
"Det är otroligt märkligt att man så ofta på detta Forum blir kallad oförskämd eller typ gubbtjurig, bara för att folk inte begriper vad man skriver!! " Och polletten har inte trillat ned ännu? Märkligt men nu skrev du det själv, "att man så ofta på detta Forum blir kallad oförskämd eller typ gubbtjurig". Självinsikt, lr är det du som inte kan formulera dig på svenska? EB |
|
| Är det bara bittra gubbar i forumtrådarna nu för tiden? glöm inte att man ska inte mata trollen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.