|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tror det finns en anledning till att eran skola inte kör OS X. Många DTP program funkar inte med OS X för tillfället. Vi är låsta till OS9 på jobbet (grafiker) och får nöja mig med OS X hemma. Quark Xpress t.ex funkar ju inte med OS X och vem orkar sitta och vänta på att classic läget ska starta varje gång man ska använda Quark?! /Per |
|
|
zodiaken: finns en bättre lösning: Att köra PC istället! Håller också på med grafik/design/layout och ser INGA fördelar med MAC, förrutom fördelen med att många i branschen använder det. För övrigt så kör vi bara adobeprogram på skolan..inte quark. (vet iofs ej om Indesign funkar på OS X) Mvh/Kalle |
|
| Snacka om urballad tråd.... | |
|
Mmmmm......streetrace, efterlyst och datorer har väl inte så där himla mycket gemensamt. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Säg inte det... Efterlyst har nog ett gäng datorer på sin redaktion, å streetracing ska de snacka om, å det gör ju vi här ibland oxå (mkt samband blir det =) Nä, men skämt åtsido... Tycker det är sjukt (säger jag innan jag sett inslaget =). Ser ju på reklamen de kör på 3:an att det är nåt oseriöst race de varit på. Trist. Borde ringa in å säga att "det där är inte ett streetrace, det där är en lekstuga" (Plankat av nån på zatzy, sorry =)... För det är ju verkligen det det är. Synd som sagt att de inte var på cityrace/racenight. Fast det finns väl en ganska enkel anledning: Till de seriösa racen kommer inte så många "oinbjudna", som tex inspelningsteam från TV. Det är ju lite mer restriktivt vilka som vet var/när de seriösa racen körs... "Efterlysts reporter begav sig till Lissma minigolfbana söder om Stockholm. Där hade kvällens kombattanter och nyfikna åskådare samlats för att inspektera bilarna i kvällens race." Hehe... troligt =) Bilträff ≠ inspektion inför kvällens race! Bilträff ≠ race helt enkelt! //Koffe, väntar med spänning på kvällens efterlyst. Efter Motorjournalen =) |
|
|
Undrar om vad Hasse Aro kör för operativsystem? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Ja, det kunde man ju ge sig fan på... Snedvridet å fel. Va less man blir... =/ Borde inte ett "seriöst" program som Efterlyst kunna göra ordentlig research? //Koffe, besviken |
|
|
Snedvridet eller ej, farligt såg det ut iaf. En böj på slutet av rakan å mötande trafik! //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jo, självklart. Det som syntes i reportaget var ju "real life", men det var mycket annat som var felaktigt. Lissma (där ungdomarna samlades för att kolla in kvällens kombatanter) är inget annat än en bilträff. De som anordnar träffen och själva träffen i sig har INGET med racen att göra, vilket de fick det till i inslaget. Mycket synd för de eldsjälar som anordnar träffarna... Att en person stod med ryggen mot bilarna tyckte de ju oxå var förkastligt. Sen att han var starter har tydligen inget med saken att göra! Han om någon hjälper väl till att hålla säkerheten uppe? Sen är det ju så j*vla synd att de var just i Jordbro osv å filmade. Det som försiggår där är ren idioti, det finns betydligt bättre arrade race... Säkerheten på Jordbroracen är helt enkelt förkastlig! Synd att alla dras över samma kam när Svensson ser det här inslaget hemma i sin soffa bara... //Koffe |
|
|
Lite kul att de använde en röd BMW 8-serie i ett av de andra inslagen. Kanske stämmer det som en polis sa till någon på forumet att "kriminella kör oftast BMW" ;-) Om det är sant så borde det ju betyda att brott lönar sig, eller? :-) /Fredrik --- BMW Club Schweden #4896, Länk Östgöta Sportvagnsklubb, Länk Min bil i galleriet: Länk |
|
|
Hasse Aro sa att det var en bmw eller mercedes ("någon exklusiv bil"), men dom använde en BMW 850.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Apo |
har flera arbetskamrater som tycker konstigt nog att min 325 cab är exklusiv så.. det flesta tycker vel att bmw o mb är lite exklusivare än andra märken? |
Tigerr |
"Med fara för sitt och andras liv tar de varje vecka allmänna vägar i besittning.." Cowboyfilm llr vadå? ;) Tigerr |
|
Frän film ! blev ju inte lite sugen på köpa hoj !!! =) ja även jag vet att det är idiotiskt , omoget bla bla... men filmerna är underhållande Get away in sthlm 1,2 och snart 3 även Judgement day , bästa hojfilmen jag sett ! ____________________________________________ Länk |
|
Apo |
judgement day??? har jag missat nått? |
|
Ok, letade rätt på getaway Paris med motorcykel. Jag tyckte att Ghostraider var galen men han i Paris är direkt sinnessjuk... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.