AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.351

TV Tips: Efterlyst på tv3 ang streetrace 19/9..

Sida 1 av 2
Apo
Länk

inte för att jag streetracar själv men kan tänka mig att det finns en och annan här inne som gör det.
pi
42
pidde
523 -97
Är iofs inte streetracing men... det finns personer som är riktigt galna: Länk
Apo
jobbigt att det måste vara i quicktime formatet.. orkar inte ladda hem prog som klarar av quicktime filmer..
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Latmask....

Den är helt klart värd och se..... jag skojar inte.. killen är ju för fan helt dum i huvudet...

----------------------------------------------------------------------------
Länk
Apo
får nog göra det då... vart hittar man playern lättast.. www.apple.com då eller?
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Apo/ Den ska finnas på apple.com...

/Kristian

------------------------------
Länk
eller www.quicktime.com

larsson -m3 93-
Apo
killen i ghostrider verkar ha döds längtan eller nått..
pi
88
pilotto
730i-88
528i-79
Hmmm ladda hem Get Away In Paris 1 (Kawasaki Ninja) på Kazaa så ska ni få se nogon med dödslängtan

//pilotto
Quicktime är rena döden för datorn.. tar över halva datorns funktioner juh, Vill själv visa alla bilder (även om den är otroligt långsam och visar i dålig upplösning) vill visa alla filmer (även där trots att den är långsam) tar sig in i windows och ändrar både det ena med det andra, usch..

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Köp en mac...

Länk
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Apo: håller med dig han måste han någon form av dödslängtan... polisen får nog skaffa sig bättre bilar =)

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
deejaywasp: *ryser* Räcker mer än väl med att vi använder Mac på skolan....krashar cirka 4ggr i timmen. (G4or på 2 ghz) Har iofs en Mac SE från 86 i källaren...men tror knappast man kan kolla film på den (svartvit 5-tums-skärm, 600kb ram)

Ang. ghostrider: Han verkar lätt rubbad... :-/

Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
nofx16: ni måste ha mixtrat med burkarna på jobbet.. hehe.. De brukar vara stabila "stabilt som fan"..

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Gudis: Tror iofs att vår nätverksadmin har lagt in något "klåfinger-skydd" på datorerna och att det kan vara därför de är så groteskt INstabila...får hoppas det bättrar sig. De är dock helt OK till filmredigering!
Vad jag kunde förstå har dom lyckats pricka in racen i Jordbro på onsdagar och dom gör knappast saken bättre för alla som gillar streetracing.
Synd att dom inte kunde försöka filma från Cityrace, Racenight eller nån av dom andra "seriösa" race arrangörerna.

/Bimmerman

Länk

Sponsorer Phatmobil Projekt:
Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Bimmerman: Förmodligen så har man medvetet undvikit seriösa arrangemang med syfte att skapa en opinion MOT streetracing...lite löjligt. Längtar tills våren då vi får kommunalt sponsrad stripp här i Malmö :)

FIck reda på priserna idag gällande legal stripp i Malmö. Vet inte om dessa priser är officiella eller bara riktmärken men jag gissar på att dom är väldigt nära sanningen.

en kvälls strippkörning

40 kronor för medlemmar
60 kronor för icke medlemmar

Medlems kort i SRIF skall troligtvis sänkas från 300 till 100 kronor.

hur mycket körning det blir på en kväll styrs av hur många som kör.

Personligen tycker jag summan är ok, man måste tänka på att det krävs en hel del organisation för att det skall gå att genomföra på ett sätt som kommunen godkänner.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
låter utmärkt tycker jag! Får man pröjsa även om man bara ska kolla på?
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
nofx16: Jag hoppas verkligen att ni kör mac os x på dom burkarna...

mac os 9 är ju instabilare än en volvo 240 med orginal stötdämpare :)

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
deejaywasp: Givetvis kör vår skola INTE OS X, utan 9. Ska skicka hotbrev till admin altså! Har faktiskt erfarenhet av det där med 240;n...höll på att köra i diket med dylik bil en gång ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.