|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Närmar sig byte av bil och har lagt ut min trotjänare 535d, 2013 till försäljning, tycker den har rätt utrustning, låga mil, nyservad och rätt pris i förhållande till andra bilar på blocket (via handlare) Inte ett samtal, inget intresse överhuvudtaget, är det svårtsålt nu? Har någon en annan uppfattning? Mvh Henrik | |
|
Länk till annons? ///Stefan |
|
|
Jag precis gjort detsamma. Tycker att det är svalt på marknaden.... Mvh Jonas B |
|
|
En såpass "vanlig" bil går utan problem att sälja årets alla månader. Bilhandeln går just nu som tåget så själva marknaden är inte trög. Länka gärna till annonsen. ------- //Lövet |
|
|
Här är länken.... Länk |
|
| Har inte stenkoll men är den korrekt prissatt? | |
|
Första tipset! Se till att få med 535d som sökord! ///Stefan |
|
|
Sen tycker jag att att exteriörbilderna är mindre roliga, känns inte allt för "premium" utan ger lite "vimpelhandlarvibbar". OBS! Inget negativt om firman i fråga utan enbart en reflektion från min sida! ///Stefan |
|
|
Bra tips, skall kolla vad som kan göras.... Tror att priset är bra, upplever att det är i den lägre nivån med andra jämförbara bilar..... |
|
|
Har haft bevakning på nyare beg.bilar en längre tid och det verkar ha blivit betydligt trögare att sälja nu. Har främst kollat nyare 3-serie (f3x) som tidigare sålts snabbt men de verkar också tröga nu. |
|
|
Håller med Stefan85. Om jag hade lagt 439000 så hade det inte varit på en firma som de i annonsen. Hellre privat eller hos BMW aukt. firma. Inget ont om firman men vimpelhandlarkänslan är total. |
|
|
Sedan är det nog så att marknaden inte svämmar över av folk som vill, eller kan ,lägga 400 kkr+ på en begagnad kombi även om det verkar vara en fin bil. Det gäller nog att ha lite is i magen, eller sänka priset om den ska bort snabbt. // Magnus |
|
|
Såg precis en 535 xd Touring M-sport för 290k på blocket. 2012a, 11000 mil, svensksåld. Nu såld (efter 3 timmar) |
|
|
Känner lite till på det och så får vi se vad som händer... Magiskt bra bil iaf, känns lite sorgligt att inte få köra den mera.... 😎 |
|
|
Länk Har ganska mycket utrustning för årsmodellen och oljebyten är gjort var 1000 mil. Mvh Jonas B |
|
|
Tror att inbytespriset ligger 335-355' @Henke, Vilket pris skulle du själv kunna tänka dig släppa den, utan provis till bilfirman? |
|
| Jättefin bil men bilderna ger ett murrigt intryck... | |
|
Brynet: Vad i hela friden har den bilen med den här diskussionen att göra? Rätt osmakligt att försöka göra reklam för sin egen bil i en tråd som handlar om något helt annat. ------- //Lövet |
|
|
Ursäkta, men är i precis samma sits som ts och höll med om läget. Men ok. Ignorera mitt inlägg. Mvh Jonas B |
|
|
Men vadå! Varför så upprörd över det andreas_lofgren? Förstår inte vad Brynet orsakar för problem genom att länka till sin bil som också är till salu. |
|
| Marin, du har powerpost....... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.