|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| En 125i E82 kan man ju köpa om man väl hittar en ;) (fick köpa 325i E90 istället.. ) | |
|
Nä den äldre automaten passar inte riktigt den modellen. Den är för långsam på något sätt och inte lika exakt som den nya automaten är. Det är verkligen stor skillnad. Såg att det ligger en hel del 135or ute på blocket nu. Många har legat ut ett bra tag som bevisar att ägare till sina bilar övervärderar dom..? Denna verkar vara väl omhändertagen Länk kan man få ner den lite i pris är det nog ett bra köp. |
|
|
Eller den här kanske: Länk |
|
|
Helt ok tycker jag! Snygg färg låga mil och manuell. Dock manuell AC Fattar inte varför folk snålar på acc... |
|
|
provkörde en 130 i helgen och blev helt såld. frågan är nu om man vågar provköra en 135 elelr ska man nöja sig med 130? Det verkar dock vara väldigt svårt att hitta fina exemplar |
|
|
Jag hade nog valt 135i men det är ju såklart väldigt trevligt med en sugis med :) Den är inte speciellt slö men man vill ju alltid ha mer mos! |
|
|
Det roliga med 125 eller 135 är ju att det är en coupé. Klart du ska ha en coupé! /M Mina bilar: Länk |
|
| Har en M135i. Den är otäckt snabb (på pappret mellan M3 E46 och E90) men jag ogillar att den har turbo. Det förstör tyvärr lite av upplevelsen, jag har bara ljud från avgassystemet dock är det ljudet väldigt rivigt och de som åkt med blir väldigt imponerade men nån silkeslen rak sexa hör jag inte. | |
|
det är kanske även en fråga om du vill ha coupe eller inte. Frugan ville av praktiska skäl helst ha 5 dörrars, så en 5 dörrars 130 med msport blev den perfekta kompromissen. Vi var oxå och provkörde 135i och visst var den kul, men tycker nog 130 är nästan samma lika, tom skönare ljud i motorn. 135 är ju bättre om man vill turbotrimma osv. Men för mig känns allt sådan så avlägset. Föredrar feta sugmotorer... :) |
|
| Vad blev det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.