|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tips på snygga 20" till E61? Tack :)9 | |
| Rohana rc22 eller rc10 :) | |
|
Blir 19" för litet? Finns snygga kopior från bm AutoSport på Rohanna annars . Länk |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Dom här skulle sitta kanon: Länk Eller dessa: Länk |
| Själv tycker jag 20" är perfekt på e60/e61, är såpass "stor" bil så 19" ser ganska små ut. finns ju massa snygga fälgar, mk motorsport är ju också riktigt snyggt, finns några till salu på blocket :) | |
| Westersund: har kikat på som i silver faktiskt :) | |
| 19" är snyggast. Blir för "vulgärt" med 20" på en standardbil. | |
|
Länk vet inte om den länken fungerar men sitter 20" rc22or på min e60, ganska lagom imo. |
|
|
Grymt snyggt! |
|
|
Här är mina alternativ: 19" Länk 20" BBS LM: Länk Oems Sc7 Länk Zito Länk |
|
| #3 | |
| #3 | |
| Håller med Sani , av dom 4 lätt Oems sc7 | |
| Länk | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
OEMS SC7 utan tvekan, det sitter BBS LM och BMW CSL kopior på var och varannan BMW idag. Kom igen Filip, lite originell måste du vara! ;) |
| Ja de blir nog bra :) | |
|
Vad säger panelen om följande? Länk |
|
|
Jag hade själv gått på dessa Länk som jag anser är snyggaste fälgen till E60/61. Iofs 19" men större är overshooting på modellen. Däremot F10/11 är snyggast med 20". Dessutom är de länkade originalfälgar, vilket alltid är att föredra. /Anders |
|
|
BBS LM kopiorna eller Zito till din bil om jag skulle välja. Varför inte satsa på att hitta begagnade original M5/M6 ? EB |
|
|
Vad är det för färg på bilen? Nr 3 ovan dock i gunmetal som länkades högre upp. Är svag för gunmetal, lite mörkare men absolut inte svart. Den sista du länkade till är också snygg! |
|
|
Här är bilen. Den är silvergrå Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.