|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har pratat med en gammal bilmek, han tycker det är lite väl långt mellan oljebyten! Jag själv skulle inte köra så långt / länge! Byt tätare!! Tjänar man nog på i längden!! Klabbarparn |
|
|
Har varit och kollat på bilen nu. Bilen kändes bra att köra men upptäckte endel fel på den. Tex, spoilern fram sned, sned ratt, mindre buckla, en del lackskador bak, även att bromsvätskan skulle bara bytt för 4månaders sen. Säljarn har tagit på sig att åtgärda alla fel vid ev köp. Ska meddela säljarn senast imorgon huruvida köp ska genomföras eller inte. Blev lite tveksam om att säljarn ska kunna åtgärda detta eftersom att det är hos en Audi återförsäljare. Vågar man lita på att allt detta blir gjort på ett proffisionellt? Servicearbetet var gjort vid 3300mil första gången, 6xxx andra gången. Tankar? |
|
|
Dom lämnar den kanske till en BMW verkstad? Men det verkar ju inte vara en välskött bil! Verkar ju som att dom som har haft bilen var riktigt slarviga och nonchalanta!! Skulle passa mig! Klabbarparn |
|
|
Nää dom lämnar inte in till BMW verkstad. Detta utför dom sj. Bilen har haft 1 ägare tidigare/leasad. |
|
|
Låter som en tjänsteholk som enbart fått minimum underhåll, de som har haft den har inte brytt sig om bilen :( Tråkigt att man inte bytt bromsvätska då det brukar komma inom de första 3 årens fria service, men verkar inte vara ovanligt när brukarna ändå skall lämna tillbaka bilen inom kort... Att servicen har gjorts vid de intervall du anger tyder på att den har gått längre sträckor, inte så mycket kallstarter och korta körningar. |
|
|
Nää dom lämnar inte in till BMW verkstad. Detta utför dom sj. Bilen har haft 1 ägare tidigare/leasad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.