|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack alla justa Z3 åkare! Tog en sväng ner till min fina träbåt idag, nercabbat så klart. Skönare växellåda får man leta efter! Projekt nu: lacka om främre stötfångare, byte till smalare framdäck GoodYear, fjäderbensstag, byte emblem, ny växelspaksknopp (gunmetal). JAG ÄLSKAR MIN BIL, det bästa jag gjort någonsin! |
|
|
Jo hallå igen om det är någon kvar på denna tråden. Jag försökte ladda ner manualen till BMWs 3-serie men det gick inget vidare och på supporten svarar de inte. Kanske skall öppna en tråd i ämnet. |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Är det manualen på DVD på eBay (som du nämnde i ett tidigare inlägg) som du tänker på? Är det från Bentley Publishers? Vill minnas att de (förutom den fysiska boken) även har en elektronisk tjänst där samma manual finns. Är det denna du har problem med? För det finns andra manualer på DVD på eBay, tex finns ju TIS (BMW's egna reparationsmanual) tillgänglig. Men det finns att läsa här (dock lite knöligare och lite popupwindows som jag inte får bort ens med AdBlock Plus) Länk |
|
Det är den här: Länk |
|
Ok! Det är som sagt helt enkelt en kopia av hela TIS som lagts upp på webben. TIS (Technische Information System) är BMW's egna verkstadsmanual. Men vad är det du försöker ladda ner? Vad är det som inte fungerar? Jag förstår inte riktigt... |
|
Man kan ladda ner onlinemanualer, kolla högst upp på sidan stora blå pilen och välj BMW till vänster, 9.99 pund. |
|
Nope, sorry... Det finns ingen stor blå pil eller 9.99 pund (man kan däremot donera men det är nog inte vad du tänker på) här Länk |
Haha... Jaha! Det är ju en annons ju! Det kunde ni väl ha sagt :-) För att summera för andra, det är hit annonsen skickar er... Länk Jag kör ju naturligtvis med Adblock Plus, det går ju inte att surfa numera annars (det var därför jag inte såg annonsen). Nej, just denna variant av manual har jag inte provat. Men tja, för en hundring så skulle man ju kunna prova och se vad det är för något... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.