|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ah... ge grabben en chans. efter förra vändan här på forumet kanske han lärt sig ett och annat. Om inte, så doppa honom i olja och fjädrar. Proauto i Norrköping och Linköping fick natten till igår påhälsning av riktiga proffs som monterade bort rattar och andra värdefulla grejor från nya BMW bilar till ett värde av x antal k kronor. Så vi kan förvänta oss fortsatt inströmning av "reparerade" bilar till Sverige. Men det är ju bra med den fria arbetsrörligheten;) EB |
|
|
En sån som Demon x ska inte få sälja bilar punkt slut. Näringsförbud omgående ! |
|
|
Skojjaren har även en sida på FB där man kan skriva recensioner. Kan inte någon skriva lite om vad det är för bilar han säljer samt länka lite bilder på alla salvage bilar. Länk |
|
|
Denna kvaddade bilen säljs precis som vanligt på blocket. VARNING alla som funderar på att köpa från Auto Edition Växjö!! Kvaddad touareg 11k mil 2011 v6 brun: Länk Blocket annonsen för samma bil: Länk I annonsen står följande "en ägare, komplett ifylld servicebok." Känns säkert! |
|
|
Tja, många är medvetna, men ganska många också nästan helt omedvetna om vad fixare kan prestera från ett kvaddat läge! Annonsen ser bra ut, man litar på en firma, och så är det vraket ute i trafik.... Det kan såklart finnas en och annan som är juste reparerad, men det går för många ojusta på varje sådan, för att det ska finnas något förtroende alls ( undantaget bekräftar regeln). Dom som engagerar sig vet, men många har inget engagemang, och då kan cirkusen fortsätta rulla.... em3 |
|
|
Haha vad tror ni att skojjaren Robin Borg gjorde efter mitt inlägg. Jo han gick in fort som fan och tog bort recensions funktionen på Auto Edition i växjö s facebook sida som jag länkade. Det läskiga är ju det att om man bara söker på hans nya bilfirma så kommer det inte upp ett skit om hans gamla firma. Han har täckt sin skit bra. |
|
|
Ah.... ber om ursäkt att jag var så naiv i mitt tidigare inlägg:( Häng dom högt!!!! EB |
|
|
Brc291 Ute på blocket. Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW m3 usa import Länk |
|
|
Till salu igen, Nu ute på mobile.de Länk |
|
|
Kan inte bli mer uppenbart att han försöker sälja genom export eftersom det står om den i Sverige. Hoppas att ingen köper den så länge ägaren Stefan inte är ärlig om historiken. |
|
|
Hej Vill varna folk från att köpa BMW 335i 2013 reg nr YLC 073, Salavge titel från USA, krockad fram och bak samt sne i chassit något som säljare försöker dölja. Dokument finns från försäkringsbolaget som auktionera ut bilen i Usa. Bilen är lagad enligt säljaren men inga kvitto finns på vad som är gjort. Dinan optimerad för övrigt. |
|
| Det blir enklare om vi postar fifflade bilar i samma tråd! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.